Reggel megint a szokásos volt és lementem anyám egy másik pasival volt de nem érdekelt és elindultam iskolába.
Első órám irodalom lesz aztán tesi után biosz kémia utoljára meg nyelvtan szoval a mai napon 2 órám lesz Mr.Dallasal.
Bementem a termünkbe és megint kaptam egy csomó sértő megjegyzést...
Leültem leghátra és elkezdtek folyni a könnyeim...miért azt bántják aki semmit sem csinált?...Mr.Dallas bejött a termünkbe és leült a tanári asztalhoz.
-Elena kérlek jelents-megtöröltem a szemeimet és kimentem
-Mr.Dallasnak jele...-nem tudtam tovább mondani mert belevágott a szavamba
-Elena mi a baj miért sírtál?
-semmi
-gyere kinn megbeszéljük, a többiek addig csinálják meg a Tk.305.oldalon a 3-4-est akinek nem lesz meg az egyest kap-kihúzott a teremből a tanáriba.
-szoval, miért sírtál baba?-lefagytam amikor azt mondta hogy BABA
-cs..csak azért m..mmert a többiek nem hagytak békén...
-az anyád miatt??!!Miket mondtak?!
-hogy én is egy kurva vagyok mint az anyám meg hogy ucca széli leszek...
-ki mondott ilyet??!!!!!-felemelte a hangját és ettől összerezzenetem
-A..adam meg Edward és a lányok
-Apuci mindentől mégvéd baba
-t..te vagy Apuci?
-én bizony
-tényleg az orrom előtt voltál
-bizony -olyan aranyosan mosolygott
-visszamegyünk a terembe én pedig elbeszélgetek a többiekkel okés Baba?
-de ne, mert folytatni fogják a basztatásom...
-hidd el nem fogják de menny haza most rendben?
-igen Apuci-felkaptam a cuccaimat és elindultam haza felé.Cameron szemszöge
Esküszöm nem hiszem el hogy ilyen faszok a diákok akiket tanítok.Pontosan tudom hogy Elena anyukája egy kurva régóta figyelem Elenát és hát az annya egy mocskos kurva.
Visszamentem a terembe és Adamet és Edwardot kihívtam magam mellé és megkérdeztem a lányokat hogy még kik cseszegették Elenát.Persze a 2 osztálykurvája feltette a kezét.
-rendben akkor ti itt maradotok szünetbe
-Mr.Dallas nem lehetne ezt valahogy máshogy elintézni?-mi a gecim ez a csaj nem elég hogy kibaszottul irritál meg egy kurva akin átment a fél suli mit akar ez
-nem Abby nem lehetne-nagyon felhúztak most de nem kiabáltam.Amikor kicsengettek Abby-t meg a barátnőjét és a fiukat kihívtam magam mellé hogy elbeszélgessek velük.
-mi okotok van arra hogy Elenát baszogassátok?
-tudja tanár úr az anyja egy prostituált szerintem maga is tudja Elenábol mi lesz-mondta Abby irritálló hangjával miközben csattogtatta a 10 szopást átélő rágóját
-remélem tudjátok hogy ebből eláruljátok hogy milyen az egész családotok.Undorító
-inkább Elenát szidja a tanár úr-felálltam és otthagytam őket.Undorítóak.Én:baba itt vagy?
Én:babygirl
Babygirl:itt vagyok
Én:gyere ki a házatok elé ott foglak várni egy fél óra múlva
Babygirl:rendben ApuciFelmentem az igazgató nőhöz szólni hogy valaki helyettesítsen ezen a napon, mert fontos dolgom akadt.Persze elengedett, mert amint beléptem az irodába olyan volt mint egy paradicsom.
Elena szemszöge
Amikor hazaértem Cameron pont akkor írt de az anyám nem volt otthon csak egy pasas a nappaliba.
Mentem volna fel a szobámba de az a férfi visszarántott és nekilökött a falnak.
-na gyere szórakozzunk egy kicsit hidd el jó lesz-elkezdtem rugdosni de csak megpofozott és a kanapéra dobott.Elkezdett fogdozni én pedig megint kapálóztam de megint csak felpofozott.Folyamatosan csörgött a telefonom és Cameron hívott mindig.
-úgy megduglak hogy a nevedet is elfelejted!-könnyeim záporként folytak és elkezdtem sikítozni.Imádkoztam hogy jöjjön valaki és ne erőszakoljon meg egy 40 éves pedofil.Egyre jobban csak sírtam és olyan erős pofont kaptam hogy elkezdtek csukódni a szemeim csak annyit láttam hogy valkai beront a házba és leszedi rólam azt a férget...
ESTÁS LEYENDO
Daddy's Little Girl👑[C.D.]18+
Fanfic...Apuci vigyáz rád és mindentől megvéd [Khm "néhány" helyen előfordulhat 18+] Nem írom ki hogy "saját felelősségre olvasd" mert mindenhogy belefognak😂😂