6. BÖLÜM:KARADENİZ'E YOLCULUK

MEDYA :Karadeniz'deki evleri

Hira'nın ağzından

Deponun önünden ayrıldıktan sonra daha fazla orda oyalanmadan yola çıktık. Eve vardığımızda çocuklar Savaşı içeri taşıdılar. Bizde içeri girdikten sonra İdil kapıyı kapattı. ben aşağıda daha fazla oyalanmayıp Savaşa pansuman yapmak için yukarı çıktım. kızlar ise aşağıda Baranlarla birlikte  kutlama için salonu hazırlamaya  başladılar. Savaşın olduğu odaya gelince yarasını  güzelce dikip dezenfekte ettim ve sardım. daha narkozun etkisi ne zaman geçecek ona baktım  ve üstüme eşofman takımımı giyip aşağı indim. Aşağıdakiler masayı hazırlamış bekliyorlardı . masada  Tekila  çerez  gibi şeyler vardı. salondakilere savaşın 10 -15 dakika sonra uyanacağını söyledim.  Savaş uyanıp aşağı geldiğinde onu koltuğa yatırıp kutlama yapmaya başladık . sabaha kadar dan ettik ve içki içtik .

Sabaha karşı   ise Baranların  yerde Aryanın masada İdilin ve benim karşılıklı koltuklarda adanın ise kitaplığın önünde uyuya kaldığıydı.  Sabah hayal meyal birilerinin başımda konuştuğunu duydum. Biri "Bence su dökelim Baran baksana uyanacak  gibi değil." dedi. Baran ve toprak olmalıydılar ama daha sonra ne dediler duymadım zaten uyumak üzereydim. Tam uyuyacakken üzerime soğuk bir şey döküldü ama beni serinlettiği için daha rahat uymama yardımcı oldu . Koltukta yan dönüp uyumaya devam edecekken idil bana " Hira eğer hemen uyanırsan kahvaltıda krep yaparım." dedi. Ben İdilin krepine bayılırdım ve beni  adam öldürmekten bile vazgeçire bilirdi. tabi ben hemen kalkınca Baran ve Toprak bana garip garip bakmaya başladılar . Bende daha fazla dayanamadım ve " Niye bana marsa çıkıp Kabe'yi sormuşum  gibi bakıyorsunuz ." dedim. Onlar cevap vermeyince bende odama çıkıp tişörtümü değiştirdim malum ıslanmıştı. Daha sonra aşağı inip kahvaltıyı  hazırlamada yardım ettim. Sofra hazır olunca Baran, Savaş ,Toprak ve Batıyı  çağırdım.

Kahvaltıdan sonra ortalığı toplayıp  odalarımıza çıktık.Bugün evlat edinmek istediğimiz kızlarlarımızla karadeniz tatiline çıkacaktık biz bunu 2 haftada bir yaparız ve okulada  ilk gününde gitmeyip 3 günlük bir tatil yaparız .herşeyimizi aldıktan sonra arabaya atlayıp yola çıktık .Baranlarla salı günü konuşup yeni bir baskın planlayacaktık.Bu seferki baskın babamızın katiline olacaktı.Yetimanenin önüne gelince İçerden ceren ,gece ,Cemre ve dolunayı aldık. İstanbul'dan Karadeniz'e uçakla gideceğimiz için hava alnına gittik. bilet almaya uğraşmadan kendi uçağımıza bindik . Baranlar bizi yolcu ettikten sonra kendi evlerine gittiler . uçak kalkışa geçerken kızlar müzik dinliyordu ben kitap  okumaya başladım. Ada ve Arya sohbet etmeye başladılar İdil ise arka odada uyumaya gitti. Yaklaşık 1 saat sonra uçak iniş yaptı. Hemen arabalara binip . evimize gittik. ben ve İdil babalarımız Karadenizli olduğu için Karadenizliydik ve buraya geldiğimizde onların evlerini satıp bu evi almıştık.(ev medyada sağdaki ev)onların en ufak bir hatırasını bile istemiyorduk o evlerden de sadece annelerimizin eşyalarını ve fotoğraflarını almıştık. Eve  vardığımızda  arabalardan inip eşyaları içeri taşıdık  eşyaları yerleştirdikten sonra yemek yedik ve odalarımızda hazırlanmaya başladık. biz Karadeniz'e her geldiğimizde ormana gider ve atış çalışırdık. Kızlarımızda  bizimle birlikte çalışırlardı ve bizde onları eğitirdik. Ne kadar daha tam anlamıyla evlat edinmemiş olsak da evlet edindikten sonra bir sürü tehlike onları bekliyor olacak. Bu yüzden onları iyi eğitip bütün tehlikelere karşı korunmalarını sağlamak zorundaydık. her ne kadar onları koruya bilecek kadar güçlü  olsak da elbet bir gün kendi başlarının  çaresine bakmak zorunda kalacaklardı. bu yüzden bizde onları demir babanın bizi eğittiği gibi eğitiyorduk. atış yapacağımız ormana geldiğimizde kızlar her zaman aldıkları silahları aldılar silahlar kurusıkıydı ama normal bir silahla aynı ağırlıktaydı .  Böylece hem elleri gerçek bir silahı rahatlıkla tutabilecek hale geliyor hem de silah kurusıkı olduğu için atışlarını kendinden emin yapmalarını sağlıyordu. bunun sayesinde de hem kendilerine olan güvenleri artıyor hem de karşılarına çıkan şeyleri korkmadan karşılıyorlardı.

herkes kendi hedefinin başına geçtikten sonra atışlara başladık . Önceden anlaştığımız gibi üç ölümcül bölgeyi vurmaya çalıştık . Sırasıyla baş boyun ve göğsü nişan aldık. Cemre aralarında en başarılı atışları yapanlarıydı. Gece  her hedefi vurmuştu ama zamanlaması iyi değildi. Cemre ve cerenin ise zamanlamaları iyi idi ama hedeflerden birini kaçırmışlardı.

akşama kadar böyle çalıştılar  hava kararmaya başlayınca eve dönmek için yola çıktılar. eve vardıklarında yemek yediler ve film izlemeye başladılar. aksiyon filmlerini sevdikleri  için bir aksiyon filmi açtılar.(BÖYLE FİLM İZLEDİKLERİ ZAMANLARDA FİLMİN ADINI SATIR ARALARINA YAZICAM)(FİLMİN ADI :KINGSMAN GİZİ SERVİS)

o akşam sabaha kadar oturduk ve sohbet ettik. Ertesi gün biraz uyuduktan sonra Rize'de gezilmedik yer  bırakmadık. o akşam herkes oldukça yorulmuştu ve eve girdiğimiz andan itibaren kendimizi koltuklara atıp uyuduk . sabah ise bütün günlerin aksine daha erken kalkıp spor yaptım ve kızlara kahvaltı hazırladım . bütün işler bitince kızları da  uyandırdım ve güzelce kahvaltımızı yaptık . karnımızı iyice doyurunca eşyalarımızı toparladık ve İstanbul'a doğru yola çıktık. İstanbul'un sınırlarına girince uyuyanları uyandırdım ve çantalara aldım.  kızları yetim haneye bıraktıktan sonra eve girdik kızları en az 3 sene sonra evlat edinebilecektik ve o zamana kadar  kızları eğitmek için bol bol zamanları olacaktı. Yetimhanedeki işlerini bitirdikten sonra  eve geldiler ve yarın çocuklarla yapacağımız  planı düşünerek uyuya kaldım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.