Karanlık sokağımı aydınlatan tek ışık ay olmuştu, zaten herzamanda öyleydi, yürüyorum tekrar bu karanlık sokakta, tek başıma yanlız ben. Kimsem yok. Kimsesiz bir genç kız ne acı anne, baba, kardeş, abla, abi. Aileni hiç tanımamak ne acı.
Ve tekrar kriz geçirdiğim gecelerden biriydi bu gecede. Eskiden olsa 9 yaşımda olsam kriz geçirdiğimide dışarı çıkamazdım ve bu yüzden her zaman büyümek isterdim şu an ise 17 yaşındayım ve keşke hiç büyümeseydim diyorum şu an gece saat 01:08 evet dışarıda benim sokağımda oturuyorum. Ben 1 yaşımdan beri yetimhanede büyüdüm ne annemi ne babamı nerde oldukları hakkında hiç bir fikrim yok aslında ailemin olup olmadığından bile haberim yok. Ayşe annem beni bi kadın kapısının önünde çöp yerinde duvara yaslanmış ağlarken bulmuş ve yetimhaneye getirmiş. Ayşe annemde beni önce polise vermiş belki kaybolmuş olabilirim diye ama gelen giden olmayınca tekrar yetimhaneye götürmüşler ayşe annem yetimhanede ki annemiz olur ona ayşe annem derim küçüklüğümden beri beni çok sever kızı gibi. Ama benim bu halime çok üzülüyor biliyorum ama benim elimde olan hiç birşey yok.
Kız Kulesine aşığım o kadar güzelki, aslında kısacası istanbul mükemmel bir yer, bir insanın kesinlikle yaşaması gereken bir yer. Kız Kulesine bir gün gidersem aşık olduğum adamla giderim. Zaten tek hayalim de bu aşık olduğum adamla kız Kulesine gitmek aşka inanıyorum bazılarının aksine inanıyorum bence insanın kesinlikle aşık olması gerekir o muhteşem bir detay bence bu güne kadar asla plan yaparak büyümede asla bir hedefim olmadı kaderimle yaşamayı seçtim gerçi insan kendi kaderini değiştiremezki herşeyin olacağı vardır ve olur aslında herşey bu kadar basit deyipte geçemiyor insan. İnsanlar 2 türdür 1 kaderiyle yaşamasını bilenler 2 kendi kaderlerini değiştirebilenler aslında bence en doğrusu 1 dir çünkü 2 asla gerçekleşmeyecek bir seçenek nedense insanlar çoğunlukla 1 inci seçeneği seçiyor çoğu da hayatlarında şikayet edenlerdendir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımı değiştirdin
Teen Fictiontesadüflere inanmayan bir kız ve kızın hayatını değiştiren bir çocuk "KABA"