❌❌❌ Αλεξ PPP-OV❌❌❌
Νιωθω κατι να μου γλυφει το χερι προπσαθωντας να με ξυπνησει.
'Αααλεεξ'
Παραπονιεμαι και ταρακουναω το χερι μου αλλα τιποτα συνεχιζει ακαθεκτος.
Ανοιγω τα ματια μου ετοιμη να αρχισω να φωναζω και αυτο η αηδια που βλεπω μπροστα μου με κανει να σηκωθω και να αρχισω να τρεχω σε ολο το δωματιο πανω κατω με αυτο το πραγμα να με ακολουθει.
Εχω κολησει στην καθε πορτα του δωματιου και αυτο το αηδιασμενο ων ειναι απεναντι μου και με κοιταει εχθρικα.
'Ουυστ κοπροσκυλο..φυγε απο δω.ΑΛΕΕΕΕΕΞ'
Φωναζω προσπαθωντας να σωθω αλλα τιποτα.Ανοιγω βιαστηκα το χερουλι της πορτας και πριν βγει αυτο το συχαμα κλεινω την πορτα,αμεσως μια αναπνοη ευχαριστησης βγαινει απο το στομα μου.
Παω προς στο μπανιο να ριξω λιγο νερο μπας και συνελθω λιγο.Δεν το πιστευω αυτο που εζησα μα...μα...ΜΑ ΤΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΝΑ ΜΕ ΓΛΥΨΕΙ??
Μπαινω στο μπανιο,ανοιγω το φως και πηγαινω προς στον νυπτηρα.Αρχιζω να ριχνω νερο στο προσωπο μου μεχρι που με παρατηρω καλυτερα.
Φοραω μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα που πανω γραφει 'I like your mum' ,ιουυ εως και οι μπλουζες του ειναι ηλιθιες σαν και αυτον,τα μαλλια μου ειναι ανακατεμενα και απο κατω δεν φοραω τιποτα αλλο εκτος απο το εσωρουχο.
Βγαινω απο το μπανιο και κατεβαινω τα σκαλια προς το σαλονι και την κουζινα.Ψαχνω παντου να τον βρω με το βλεμμα μου αλλα τιποτα.Το ρολοι δειχνει 9 και 15 ρε Ζωη πως και ετσι πρωινη σημερα???
Καλα μ'αφησε ετσι και εφυγε??Ποσο φυλοξενος ανθρωπος πια??Ποσο ποιο πολυ??Αλλα βασικα τοσο το καλυτερο. Θα φυγω χωρις να τον δω και ολα θα κλεισουν εδω.Ομαλα.
Αναιβενω παλι τα σκαλια και παω προς το δωματιο.Πισω απο αυτην εδω την ξυλινη πορτα βρισκεται μια μικρη χαζομαρα που λεγεται σκυλος,πως ανοιγω τωρα??Την ανοιγω βιαστηκα και απομακρυνομαι ενω αφηνω αυτο το ζιζανιο να βγει απο εκει μεσα.
Μπαινω μεσα με γοργα βηματα και κατευθηνομαι προς το κρεβατι.Τα ρουχα μου ειναι πεταμενα το ενα απο δω και το αλλο απο εκει τριγυρω απο το κρεβατι.Ειπα και εγω με εντυσε και φερθηκε σαν ανθρωπος??Παραξενα πραγματα.
Σας εχω πει βεβαια για το ποσο φιλοξενος ειναι ετσι??Αρχιζω να φοραω τα ρουχα και τα παπουτσια μου,περνοντας το τσαντακι,που παλι καλα αυτο το εχει αφησει στο κωμοδινο,και περπαταω μεχρι την πορτα ριχνοντας μια φευγαλεα ματια προς τα πισω.
Κατεβαινω τα σκαλια και ανοιγω την πορτα,κλεινοντας την με δυναμη πισω μου.Περπαταω μεχρι το πορτονι και το ανοιγω,βγαινοντας εντελως απο το σπιτι του πλεον.
Αρχιζω να περπαταω μεχρι να βγω στον κεντρικο δρομο και να παρω ενα ταξι για να παω σπιτι.Το τσαντακι μου αρχιζει να δονιζεται αλλα το αψηφω περπατωντας ακομα ποιο γρηγορα μεχρι τον κεντρικο.
Μολις φτανω ανοιγω το τσαντακι μου και βγαζω το κινητο μου εξω περιμενοντας στο πεζοδρομιο.
'Μανουλα μου' δυο κλησεις.
Παω να πατησω επανεκληση αλλα εκεινη τη στιγμη βλεπω να ερχεται ενα ταζι και σηκωνω το ενα χερι μου ψηλα κανοντας την τυπικη κινηση.
Μπαινω στο πισω καθισμα και του λεω την οδο του σπιτιου μου.Καθως τωρα περνω πισω την μαμα μου και βαζω το ακουστικο στο αυτι.
Περνανε αρκετα δευτερολεπτ μεχρι να απντησει.
'Ναι;;'
Την ακουω απο την αλλη γραμμη βουρκωμενη και δεν μπορω παρα να παρω μια εκφραση αποριας.
'Μαμα;;Ηντα επαθες;;'
Τα ματια μου ανοιγουν διαπλατα και ειδη δακρυα εχουν αρχισει να κυλανε στα ματια μου απο την απαντηση της.
'Που;;Πως;;Γιατι;;Γιατι γαμωτο;;ΠΟΙΟΙ??'
'Ερχομαι τωρα!'
Λεω κλεινοντας την γραμμη και σκουπιζοντας μερικα δακρυα.
'Αλλαζουμε κατευθηνση..'
Λεω και περνω μια βαθυα ανασα.
'Αεροδρομιο.'
Λεω ξανα και απενεργοποιω το κινητο μου....Ααααχ μπαμπακα μου...θα τα καταφερεις...το ξερω...σε ξερω....
..........
Ναι ξερω αρκετα μικρο κεφαλαιο αλλα μπορω να πω απο τα σημαντικοτερα κεφαλαια αυτου του βιβλιου....
Απο εδω και περα αρχιζουμε να μπαινουμε στην εισαγωγη....ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ??
Βασικα ναι γιατι ειμαι κακια....Ειμαι πολυ κακια μην το ξεχναμε καθολου αυτο...αλλα σας αγαπαω βατραχομονοκερακια μου....
Spoiler:'ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ/ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ'(Θα βαλω γιατι απο εδω και περα θα σας πυκραινω συχνα..αλλα ελπιζω να συνεχισεται να αγαπατε την μαμα)...
Ερωτηση1:Ποτε δωσατε το πρωτο σας φιλι??
Ερωτηση2:Ποια ηταν η ειναι η ποιο αβολη στιγμη που εχετε ζησει μεχρι τωρα?
Το τραγουδι στην αρχη δεν κολαει καπου αλλα αυτο ακουγα οταν εγραφα το κεφαλαιο..
Και κατι αλλο σχετικα με το βιβλιο η Ζωη δεν ειναι 20 χρονων αλλα 22 ειναι μια μικρη αλλαγη...και κατιι αλλο τωρα για το βιβλιο...τωρα που φευγει η ζωη πως θελεται να το κανω??
Να βαζω σε ενα κεφαλαιο Ζωης POV και στο αλλο Αλεξ POV η και των δυο σε ενα??
Η μαμα βατραχομονοκερινα πουυ σας αγαπαει και σας σκεφτεται...
-Ευα πουελπιζειναβαλεισυντοματοεπομενοκαιφαλεοκαιευχεταινασαςαρεσεαυτοτοκεφαλαιο...
VOUS LISEZ
Friend with...benefits?...{Book 1}#READINT2017
Roman pour AdolescentsΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ❤ "Δηλαδή εμείς δεν έχουμε τίποτα μεταξύ μας έτσι;;" Είπα με νεύρα ενω τον κοίταζα να ασχολείται με το κινητό του λες και δεν υπάρχω... "Ναι, δεν έχουμε κάτι." Απάντησε ξερά και τον κοίταξα με ποιο πολύ πείσμα. "Ωραία...γιατί θέλ...