𝒯𝒽𝑒 𝐸𝓃𝒹: "𝐿𝑜𝓋𝑒 𝐼𝓈 𝒯𝒽𝑒 𝑀𝑜𝓈𝓉 𝒟𝒶𝓃𝑔𝑒𝓇𝑜𝓊𝓈 𝒯𝒽𝒾𝓃𝑔"

1.4K 224 64
                                    

170214
23:48 ч.

-Това е Куки.. Сега или никога.-Въздъхнах като стегнах чаршафа, около лампата.

След като успях да направя добър възел, взех малкия стол от ъгъла в стаята, слагайки го под лампата.

Качих се отгоре и обхванах двете страни на чаршафа.

Стисках малкия кожен дневник в ръката си, дишайки тежко.

-Идвам любов.. - Сълзите намокриха лицето ми.

-Знам, че казах, че няма да го правя, но не издържам повече.. Това е ад.. - Говорех тихо. Почти безшумно.

-Аз имам причина да живея.. И тя се превърна в причина, да умра. - Усмихнах се.

-Ще сме заедно! С всичките ни причини.. - Сложих примката около врата си.

Стисках очите си и ритнах стола, за да не може да се спася, дори да искам.

Губейки въздуха си, сцените от моментите прекарани с него изникнаха в главата ми.
Дробовете ми горяха и вече усещах тежестта на главата си.
Пак ще сме заедно. В нашата безкрайност. Последната секунда живот, осъзнах, че причината ми за живот е повече от това.. Тя е причината за теб самия. За смъртта ти.

НЕУТРАЛ

Докторите влетяха в стаята на младото момче, но бяха закъснели . Той беше постигнал това което искаше.

Напусна този разбит, фалшив и нечестен свят, за да бъде с човека който обича.

Сега там, сред множеството издигнати камъни, има два камъка, който не случайно са един до друг.

Единият гласеше:

" Джеон Джънкук.
1997.01.09-2017.18.01."

А другият:

"Ким Техюнг.
1995.30.12-2017.14.02"

Да се надяваме, че сега са заедно и създават още причини поради които да са.

Защото, запомнете.. Любовта.. Тя е най-опасното чувство. Поддържа желанието за живот, но отнема всяка, частица надежда за такъв..
Ако обичате някой.. Кажете му сега. Кой знае , дали утре.. Няма да е късно. Кажете на хората които обичате, че значат много за вас, защото когато ги изгубите , няма да има връщане назад и ще съжалявате. Ще съжалявате, че не сте им дали или изказали причините.. Причините поради които трябва да живеят.

Нашият герой закъсня. Обичаше своя Джънкук, но не събра смелост да признае. И съжали..

Аз не събрах смелост да призная и съжалих.. Недей и ти.

Аз сега спри да зяпаш екрана на телефона си и иди и кажи на някой близък, че го обичаш.

Създайте своя безкрайност. Създайте своите причини за живот и никога не си мислете, че няма за какво да живеете.. Защото понякога, малките неща, са големи причини.

×《 𝕋𝕙𝕖 𝔼𝕟𝕕 》 ×

10.06.2017©
Primrose Avis
-extan

🎉 You've finished reading 20 Reasons Why /ᵛᵏᵒᵒᵏ/[ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ] #ᵂᵃᵗᵗʸˢ²⁰¹⁸ 🎉
20 Reasons Why  /ᵛᵏᵒᵒᵏ/[ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ] #ᵂᵃᵗᵗʸˢ²⁰¹⁸Where stories live. Discover now