TANITIM.
''Hayatının içine sıçıyorsa,siktir edeceksin Afra,bu kadar.Çünkü onun sadece poposu değil önü de kalkmış.''
Salak salak tavana bakarken aklımda Rümeysa'nın söylediği sözler uçuşuyordu.Aslında hayatıma sıçtığı konusunda hemfikiriz ama onun o ateşli dudakları için katlanabilirim sanırım.Siktir edemem ama siktirebilirim.Hem o ne anlar aşktan amına koyim ? Kendisi oynatıldı bence aq.Kendisi kabullenemiyor o kadar.Zaten ayrılcam,sadece ondan daha önü kalkık birini bulmayı bekliyorum.Hayatıma bak ya,daha 17 yaşındayım.İddiaya girerim sokak fahişeleri benden daha az sorunla karşılaşıyorlardır.Zaten okul bok çiftliğidir.Sevgili aramaya gelmiş kızlardan farkımız yok.Dersler bok.Okula gelmenin de anlamı yok yani.Bence Esra Erol çok iyi bir yer.Ama Esra Erol öğrencilere açık olsaydı daha iyi olcaktı.Mesela sevgili bulma programı olsa.Evlenmesekte olurdu yani ama o zaman okullardaki öğrenciler oraya katılır ve okulda öğrenci kalmazdı.Her neyse amk düşündüğüm şeye bak kalkıp şu biyoloji ödevini yapayım bari bir tane artım olsun.Çiçek böcek ben bu hayatın...
Afra,hikayeden de anlaşılacağı gibi hanımefendi,cici bici ev kızlarından değildir.Her okulun bulundurduğu ''Popi'' kısımlardandır.Ailesi henüz 14 yaşındayken Afra'yı otele yerleştirmişler ve kızlarını İstanbul'un en güzel lisesine,Galatasaray Lisesi'ne kaydettirmişlerdir.İleride psikolog olacak kızlarına hayranlıkla bakıp onu tebrik etmesine etmişlerdir ancak bilmezler ki kızı o kadar iyi puan yapamamış,arkasında kocaman bir hile yatıyor.Bu hileyi ilerleyen bölümlerde açıklayacak olan Afra,küfürbaz,içki dolu,sekse düşkün hayatından hiçbir zaman vazgeçmeyecektir.Peki bu alışkanlıklar onu nereye kadar götürebilecekti ? Afra'yı ve diğer 3 arkadaşını tanımak ve hikayelerine ortak olmak artık WATTPAD sayesinde çok daha kolay :)
NOT:EVET BU BİR FAN HİKAYESİDİR.JUSTIN OLAYIN BAŞ KARAKTERLERİNDEN BİRİ OLSA DA TANITIM İÇİN ÇOK AĞIR BİR KARAKTERDİR.1.BÖLÜMDE BIEBER ORTAYA ÇIKACAK :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bieber'ın Fahişesi
FanficSöylenen:Sen benim hayatımda görüp görebileceğim en muhteşem fahişesin kadınım. İçinden:Sen benim sahiplenmemi hak eden tek kadınsın aşkım.