KALBİNİ DİNLEYEN ÇOCUK VE ONUN DUYGULARI

32 0 0
                                    

Çocuk söze başlar:

Ben dünyada umursanmayanlardanım bu umursamama bir günahımın lekesimi yoksa dünya  çıkarcıların eline  düştüğündenmi bu biraz şüphelidir. Bu zalim dünyada herşey çıkarmı oldu!

Dünyada güzel şey dostluktur ama artık bu kelime sadece kelime olarak kaldı.Dostlar yoksa bu kara dünyanın esirimi?

Bu soru tartışılır.Ben ne kadar insanlara yanaşsamda onlar itici davranıyor ve bazıları diğerleri tarafından dışlanmamak için iyiliklerini içinde tutarlar ve buda farkedilmesi zor birşeydir.Ben bu dünyanın oyuncağıyım der çocuk...

Bir bakıyorsun iblis bir bakıyorsum melekler görüyorsun hepimiz birgün gideceğiz önemli olan bazı zevkleri yaşamaktır ve bunlar:AŞK ,DOSTLUK,İYİLİK bu 3 kelimedir anahtar bu 3 kelimenin nesli tükenmekte ...

Yaz gelir diye bekliyorum ama hep kısı yaşıyorum bu iğrenç dünyada ölümle yaşam arasındaki yerdeyim bu acıya dayanamıyorummmmm!dedi ve ardından HEP KIŞI YAŞAMAKTANSA ÖLMEYİ YELERİM dedi ve birden bir ses duygu odası çiçeklerle kaplanmıştı çoçuk şaşırdı.Korkuyordu.Kapı açıldı ve içeri ışıklar girmeye başlamıstı çocuk baktı ve inanılmaz derecede birşey gördü.Çocuk sen beni almaya gelen melekmisin diye sordu?Melek  se cevap vermeden rahatça onun canını aldı .Çocuk artık göklere ermişti ve ardından annesi odaya girer çocuğun cansız bedenini görünce çıldırır ve çocugun elineki yazdığıni görünce intahar eder...

KALBİNİ DİNLEYEN ÇOCUK VE ONUN DUYGULARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin