Innan vi börjar så ska jag berätta om mig själv.
Mitt namn är Linnea och är 17 år. Jag och min bästis Sara är helt tokiga i One direction. Mitt utseende är lång( 1,61) väger 53 kilo, långt brunt hår. Jag bär alltid jeans och dom nyaste tröjorna med märken.
Men nu fortsätter vi med berättelsen!Heeeeej! Sara! Ropar jag till Sara när hon kommer och hon springer fram till mig direkt när hon ser mig.
Vi står och kramas.
-Gud så längesedan! Jag köpte några saker till dig när jag var i London, kanske inte ''saker'' men en ''sak''.
Säger Sara och ser jätteglad ut.När hon tar fram dom så ställer vi oss och bara skriker av lycka!
Alla som är i skolan tittar roligt på oss som att vi är tokiga eller något.
Det hon tog fram var 2 biljetter till one direction konserten på rad 1!
Vi både bara skriker och kramas.
-jag längtar så mycket! Säger jag och tittar på Sara.
-ja men det är ju om 4 månader i juni.
Säger Sara och ser lite ledsen ut.
-men det går ju fort när man har roligt! Kom så har vi roligt, så tiden går fortare!
Säger jag och drar i Saras arm.~~~~4 månader senare ( konserten dagen)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag vaknar av att min mobil låter, det är Sara.
Hon skriver:
''DET ÄR JU KONSERTEN IDAG ONE DIRECTION ALLT!! SKYNDA DIG NU!😘❤️''När jag ser det så hoppar jag ur sängen gör iordning mig äter frukost och byte om.
Min klädstil är:
En svart magkjol, vit magtröja med små svarta hjärtan, ett par svarta solglasögon och mitt hår har jag bara borstat.2 timmar senare.
Det plingar på dörren och där står Sara, hon har en 1D tröja och en likadan kjol som jag har.
-kommer du eller? Säger hon och går.
-vänta jag kommer! Säger jag och springer efter.HOPPAS NI GILLADE FÖRSTA DELEN, NÄSTA DEL KOMMER UT SNART!!
OCH DÅ KOMMER DET HÄNDA NÅGOT LÄSKIGT.
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
YOU ARE READING
Almost dead.
FanfictionLinnea och hennes bästa kompis åker på en one direction konsert och då blir Linnea skjuten. I denna berättelse handlar det om Linnea och killarna i 1D