INNAN VI BÖRJAR SÅ TÄNKTE JAG BARA SÄGA ATT NU KOMMER DET DOM I ONE DIRECTIONS PERSEKTIV OCKSÅ INTE BARA LINNEAS.
MEN HÄR KOMMER FORTSÄTTNINGEN!När vi kom fram så stog det hundratals med fans slokande utanför Globen (i Stockholm).
När Saras föräldrar hade släppt av Sara och mig så sprang i in i folkmassan och skrev av lycka.Vi både var så glada över att få se one direction live, bara några meter ifrån oss för vi sitter på rad ett.
När det blev insläpp så blev det kaos, alla trängdes och knuffades, folk ramlade och gjorde illa sig.
Men jag och Sara gick lugnt in.
Vi grängdes inte eller knuffades.(En halvtimme senare)
När vi stog där på rad 1 och väntade på att dom skulle komma ut så bultade mitt hjärta fort.
Tänk att vi ska få se dom på riktigt tänkte jag och bara skrek ut av lycka.Harrys P.O.V
-louis! Kom med min mic!
-kommer med den jag ska bara dricka lite.
Sa louis och tittade på mig.
-okej men skynda det börjar snart!
-ja, min babe sa han och skrattade lite.
-hahaha sa jag och log tillbaka.
Jag rufsade till mitt hår lite och rättade till byxorna.
Tittar mig i spegeln och tänker ''det koller gå bra idag, skäm inte ut dig, take it calm''.KOM IGEN NU KILLAR VI BÖRJAR NU!
Ropar Liam till alla killarna.
Louis kommer springande med min mic, Naill kommer skuttandes och Zayn kommer gående normalt.Vi gör High five med varandra och sedan springer vi ut och börjar sjunga.
MAYBE IS THE WAY SHE WALK AUGGH.
Publiken skriker och jag ler.
Jag verkligen älskar detta.Linneas P.O.V
Jag bara skriker ut av lycka när jag ser dom komma springande ut.
Jag verkligen älskar Harry han är så snygg!AND WE DANCE ALL NIGHT TO THE BEST SONG EVER
Börjar dom sjunga och jag sjunger med.Harrys P.O.V
Helt plötsligt mitt i låten låten det
"PFTTTTTH"
Någon sköt en tjej i publiken.Linneas P.O.V
Jag var jätteglad och skrek ut av glädje tills allt blev svart.
Det sista jag hörde var allas skrik och Harrys röst.Harrys P.O.V
Jag gick fram till tjejen, alla
folk blev skräckslagna för det var någon här inne som har en pistol.Detta var kanske inte det bästa pakitlet.
Jag är jättetrött och tänkte bara skiva lite.
Men fortsättningen kommer!
CITEȘTI
Almost dead.
FanfictionLinnea och hennes bästa kompis åker på en one direction konsert och då blir Linnea skjuten. I denna berättelse handlar det om Linnea och killarna i 1D