Este marti si am scoala deci ma trezesc si imi fac rutina de dimineata ma imbrac cu
Si merg la scoala ... Cobor jos si il vad pe Louis ,nu il bag in seama si imi i-au un mar ... Trec pe langa el si imi pune piedica care ma face sa ma dezechilibrez si cad
-Pe bune .... Ii spun eu nervoasa
-Ce ? Si el incepe sa rada
-Foarte amuzant .... Ma ridic de pe podea si ma indrept spre usa ,imi pun castile in urechi si dau muzica la maxim .... Inca nu reusesc sa il scot din minte pe Jace ,la ochii lui ,la tot zambetul pe care ii apare pe fata ... Ce tot spun eu aici ?!? ...nu ar trebui sa ma gandesc la el penteu ca e bad-boyul scolii si in plus are o iubita pe cea mai mare curva o cheama Kim ... Asa arata eaAjung la scoala ,intru in curte si il vad pe Jace sarutanduse cu Kim ... Simt o durere mare de cap dar ma duc drept si o iau la fuga ... Alerg spre baie si imi scot lama ... Defac ambalajul si incep sa trasez doua linii drepte .... Vad cum cade sangele pe podea ... Sterg tot sangele si ies din baie... Nici nu stiu de ce reactionesz asa ... Adica nici nu imi pasa de el ... Sau .... Poate ca da ... Merg in clasa si astept ca profa sa intre ...
Orele s-au terminat si am decis sa merg prin padure ... Nu pot sa cred ca am reactionat asa ,adica stiam ca are o iubita dar eu tot nu pot sa imi iau gandul de la el ..
Merg tot in fata si vad o casuta abanfonata ... Intru
-Alooo ,e cineva ?
Nimic ...
-E cineva aici?
Tot nimic ... Se pare ca nimeni nu e aici ... Ar fi foarte frumoasa daca as aranjao putin ... Se pare ca nimeni nu vine pe aici deci de acum in colo pot sa stau aici cand sunt trista sau cand ma plictisesc ..... Ma uit spre ceas si vad ca este deja ora 19:48 ,imi iau lucrurile si pornesc spre casa tot prin padure ... Se aud niste pasi dar nu le bag in seama si continui sa merg din ce in ce mai repede ...ajung acasa ,trantesc usa si merg in camera , imi las lucrurile si imi iau niste haine ca sa ma schimb si merg sa fac un dus , ma imbrac in biste iegari gri si un maieu cu micky mouse alb si ma pun in pat sa ma culcGata si acest capitol ... Sper sa va placa ....
P.S .: aveti poza cu casa din padure in media 😘
CITEȘTI
Fata noua
Teen Fictioncititi cartea si veti afla despre ce este povestea ..... daca nu va place nu cititi 😘