part 2

149 14 3
                                    

Jullie hebben vast alle moed al op gegeven, dit gaan jullie vast niet meer lezen, maar hier is het, het 2de part!

ik zit veel vaker op twitter, instagram, tumblr, ben ook druk met trailers voor fanfictions enzo.. dus zit niet stil! comment als jullie willen dat ik verder ga schrijven, dan zal ikhet gaan doen!!

oke ik ben dom,het is half 1 s nachts . lol.

link van een van mijn videos hier naast. !! :) subscribe please ;)

------------------------------------------------------

Het raadsel van Mullingar? Had Niall daar iets mee te maken? "Hoe kom je hier bij?" Vroeg ik niet begrijpend. "Iedereen praat er over!" Hoorde ik Emma zeggen. "Waarom staat het dan nog niet in de krant?" Vroeg ik. "De politie wil hier zo min mogelijk over kwijt." Zei Emma. Ik zuchtten. "Zet hem nou gewoon uit je hoofd, hij is niet dat soort jongen die je denkt dat hij is." Zei Emma nog een keer. "Oke, ik zal het proberen."

*De volgende dag*

Ik liep samen met Liam de school in. Toen ik naar mijn kluisje liep zag ik hoe Niall met twee andere jongens achter in de gang stond te praten. De woorden van Emma kwamen weer in mijn hoofd. "Je moet hem uit je hoofd zetten, hij is niet dat soort jongen die je denkt dat hij is." Ik zuchtte. Makkelijker gezegd dan gedaan. Waarom was ik dan ook precies verliefd op Niall! Ik werd uit mijn gedacht gehaald door de bel. Ik liep naar het lokaal waar we hadden. Een proefwerk Engels en ik had amper geleert. Hoe kon ik dan ook leren als ik de hele tijd maar aan Niall bleef denken.

Ik staarde wat voor me uit. Ik was al lang klaar terwijl de andere nog bezig waren. Eerlijk gezegd had ik maar iets op geschreven. Ik keek om me heen. Het was helemaal stil in de klas. Mij oog viel op Niall. Hij zat helemaal achter in de klas. Zijn blonde haar kleurde goud in de zon. Hij keek op van zijn blaadje en keek recht in mijn ogen. Snel keek ik een andere kant op. Zou hij gemerkt hebben dat ik de hele tijd naar hem staarde? Ik ben ook gewoon zo stom!

-In de ogen van Niall-

Wat een kut proefwerk. Ik keek naast me, op het blaadje van Michell. Hij was al klaar en had zijn blaadje naar de hoek van zijn tafel geschoven, zo kon ik makkelijk af kijken. Na een paar minuten had ik alles in gevuld. Ik keek op van mijn blaadje om te kijken hoeveel tijd we nog hadden. Ik zag dat een meisje me recht aan keek. Waarom? Snel keek ze weer weg. Ik wist niet wie ze was maar ze zag er wel schattig uit. Waarom keek ze meteen weg?

-In de ogen van Decy-

"Eindelijk uit!" Zei Liam toen we naar de kluisjes liepen. "Zeiden je ouders eigenlijk nog wat van frans gisteren." Vroeg ik terwijl ik met een hand mijn kluisje opende. "Nee, niet veel. Alleen dat ik beter moest oppassen." Hoorde ik Liam zeggen. Ik knikte. Ik deed al mijn boeken in mijn tas en samen liepen we de school uit.  Ik had Niall de hele middag niet gezien. Waar zou hij uit hangen? Zeker ergens spijbelen ofzo.

"Ik moet snel weg ik heb beloof dat ik me moeder zou helpen met de boodschappen." Hoorde ik Liam zeggen. Terwijl we over de gangen van de school liepen. "Niet erg ik ga wel voor een keer alleen. Zie ik je morgen?" "Ja!" Hoorde ik Liam zeggen. Ik keek Liam na tot hij uit het zicht was verdwenen. Ik liep in mijn eentje het schoolplein op. Ik liep met mijn zware boekentas in de richting van mijn fiets. Ze moesten echt een keer een oplossing bedenk voor die zware tassen! Toen ik bij mijn fiets was kwam ik er tot mijn verbazing achter dat mijn band plat was. Lek gestoken. Lekker dan! Dat word lopen, dat hele pokke eind met die stomme tas. Ik draaide me wild om. Ik voelde hoe ik hard tegen iemand aan botste. "Au! Kijk uit waar je loopt!" Riep ik boos. "Wow, rustig aan dametje, wat is er aan de hand." Hoorde ik een jongens stem zeggen. Een stem waar me hart sneller van ging kloppen, de stem van Niall. Ik keek hem geschokken aan. De mooiste ogen van de hele wereld keken me terug aan. "Ga je het nog vertellen?" Zei hij met een lach op zijn gezicht. Ik voelde hoe ik rood werd. "M'n band is lek." Zei ik uiteindelijk zuchtend. "Owh dat is toch niet erg, je kan met mij mee rijden." Hoorde ik Niall zeggen terwijl hij een uitnodigend gebaar maakte naar een grote auto op de parkeerplaats van de docenten. "Jij bent toch helemaal geen docent?" Zei ik lachend. Ik zag hoe Niall zijn schouder op hield. "Kom je nog mee?" Vroeg hij. "Maar me fiets dan?" Zei ik lachend. "No problem!" Zei hij en hij pakte mijn fiets met een gemakkelijke beweging op. Door het op tillen van mijn fiets waren de spieren in zijn armen goed te zien. Ik liep achter hem aan. Even twijfelde ik of ik met Niall mee moest gaan. De woorden van Emma bleven ik mijn hoofd zitten. Ach, ik moest niet te veel denken. Niall was zo aardig tegen me. Daar kan toch niks kwaads aan zijn. Door al mijn gedachte zag ik niet dat Niall de hele tijd naar me staarde. "Ga je nog in stappen?" Vroeg hij uiteindelijk. Met een rood hoofd maakte in de auto deur open en nam plaats naast Niall. "En waar woon je sweetheart?" Hoorde ik Niall zeggen. Ik werd warm en kon geen woord over mijn lippen krijgen. Niall bleef me aan kijken met een schuine lach op zijn gezicht. "Kennermerlaan 18." Zei ik snel. Hij knikte en de auto werd ruw gestart. Eigenlijk begreep ik nog steeds niet waarom Niall mij hielp. Ik was niet knap of ook maar een beetje leuk. En sterker nog hij kende me niet eens! "Waarom doe je dit voor me Niall?" Vroeg ik voorzichtig. Ik zag hoe Niall me even aan keek. Hij ging niet in op de vraag, in plaats daarvan keek hij stak voor zich uit. Ik zag hoe hij zijn kaak aan strak. De reis leek wel een eeuwigheid te duren.  "Je bent er sweetheart." De stem van Niall klonk ruw. Hij leek niet in te gaan op mijn vraag. Inplaats daarvan maakte hij de deur voor me open. Ik zag hoe Niall op de auto liep en de deur open maakte. Toen ik uit was gestapt sloot Niall de deur en ik zag hoe hij tegen zijn auto leunde. Hij bleef me aan staren. Toen ik weg wou lopen pakte hij mijn pols vast en duwde me zachtjes tegen zich aan. "Niall." Een schuine glimlach krulde op zijn gezicht.

--------------------------------------------------------------------------------------------

oooeeeewwwwhhhh!

wat vinden jullie van niall in dit verhaal? omgi! :) stiekem hoop ik dat ik zo'n mistryrieuse (vast fout geschreven maar het is her half 1 oke!) jongen bij mij in school heb. maar dat is natuurlijk niet zo...

maar ach ja dan maar fanfictions he!

ga weer ff een paar shoutouts doeeennn! :

1:

het verhaal in love with the badboy van @nathaliex1D

ga ze snel lezen, als jullie de trailer van Little white lies willlen zien ga dan snel naar mijn youtube kanaal louis stylinson ! @nathaliex1D gaat binnen kort een horror verhaal uploaden de trailer is al af (mde by me) echt kikke!

binnenkort lezen dus!

Loves Me

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 05, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Badboy From MullingarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu