okeeeeeeeeee!!!! JONGENS JULLIE RADEN HET NOOIT MAAR IK BEN WEER HELEMAAL TERUG OP WATTPAD!! IK HEB HEEL VEEL INSPIRATIE UIT DE JONGENS OP GEDAAN EN HET MOMENT IS NU EINDELIJK DAAR!
HET EERSTE LANG BELOOFDE PART!
IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK ZULLEN VINDEN! WEETJE GA HET MAAR GEWOON SNEL LEZEN DAN KOMEN JULLIE ER VANZELF ACHTER!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"JA LIAM! DIT IS AL DE ZOVEELSTE KEER DAT JE MET JE BUURVROUW PRAAT! GA ER MAAR UIT! GA JE MAAR WEER MELDEN! HET IS OOK ALTIJD HET ZELFDE MET JOU HÉ?!" De stem van de franse lerares was door het hele lokaal te horen. Ik zag hoe Liam zijn spullen in pakte. Oke, dit was echt oneerlijk! Ik stak mijn hand op. "Mevrouw ik praatte ook hoor." Zei ik. "Je hoeft het niet voor je vriendje op te nemen hoor, ik weet heust wel wat ik doe." Hoorde ik de docent zeggen. De klas lachde en ik werd rood. Waar sloeg dit op?! "Liam is mijn vriendje niet." Zei ik boos. "Ga nou maar aan het werk." Zei de docent. Hahaha, noway dat ik nu nog aan het werk ga. ze kan de pot op!
De bel ging en ik liep het lokaal uit. "Zie je wel, Zelfs de docent heeft het door dat je Liam leuk vind." Hoorde ik Esmee zeggen. De grootste bitch van heel de school! "Ik vind Liam niet leuk we zijn gewoon vrienden." Zei ik boos. "Ja Ja... Rustig aan hoor aangebrand kippetje." "Ga gewoon weg Esmee." Zei Liam die achter me kwam staan "Ach ik laat jullie wel even alleen kunnen jullie lekker samen zijn." Zei ze en ze liep weg. Wat had ik een hekel aan haar!
"Owh, wat ben ik blij dat we bijna zomer vakantie hebben! Ik heb die school helemaal gehad!" Zei ik en ik plofte ik het gras neer. Liam ging naast me zitten. "Ja, ik ook hoor, die vrouw van frans mag mij echt niet hoor!" Zei Liam. Ja oke, dat was wel echt waar! Ze heeft hem er al drie keer uit gestuurd terwijl ik aan het praten was. "Ik krijg echt problemen thuis hoor!" Hoorde ik Liam zeggen. "Ach dat valt toch wel mee, jou moeder is altijd heel aardig." Zei ik terwijl ik een slok van mijn water nam. "Ja, maar mijn vader is altijd de baas in huis en als hij dat allemaal hoort van Frans weet ik niet of hij blij gaat worden." Zei Liam zuchtend. "Ik heb jou vader nog nooit gezien Li, waarom niet." Zei ik vragend. Ik was nu al best lang bevriend met Liam en in al die tijd heb ik zijn vader nog nooit gezien. "Uhm, Ik moet gaan. ik zie je nog wel." Zei Liam. Snel stond hij op, pakte zijn tas en gooide zijn jas over zijn schouder. Ik bleef in mijn eentje achter. Waarom moest Liam nou ineens zo snel heen? Ik zuchtte. Morgen hadden we een Engels proefwerk, dus ik ging maar is leren.
Na een half uurtje was ik wel klaar met leren. Ik deed mijn boek in mijn tas en genoot van de zon die vel scheen. Ineens hoorde ik hard lawaai van uit de hoek van het park komen. Ik keek wie het waren. Een paar bitchies van ons op school. uwglll, wat had ik een hekel aan hun! Een paar jongens die enorm stoer probeerde te doen liepen met hun mee. Ik zag ook en jongen met blond haar en een zwarte zonnen bril lopen. Hij hand een blauwe baggie broek aan en zijn witte t shirt kaatste goed op zijn bruine huid. Niall, ik was echt al heel lang verliefd op hem. Maar ik wist het zeker, hij was niet op mij... waarom zou hij ook op mij zijn? Ik was niet heel knap op populair ofzo. Nee, nooit zou een jongen als Niall verliefd op mij worden! Ik zuchtte, hier werd ik alleen maar deprie van. Ik stond op en pakte mijn tas van de grond. Ik pakte mijn fiets en fietste hard naar huis. Nog steeds boos op die bitchies van school zette ik mijn fiets tegen de heg aan. Want kom op, het is gewoon vervelend op te zien dat een paar meisjes altijd geluk hebben. Ach, misschien was ik gewoon jaloers. Iedereen vond hun altijd leuk, zelfs Niall vond hun leuk.
Zuchtend liep ik naar binnen. Ik plofte op de bank neer. "Hey schat hoe was het op school? je bent laat thuis." Zei mijn moeder terwijl ze naast me op de bank ging zitten. "Ik ging nog met Liam naar het park." Zei ik. Ze hoefde niet te weten dat ik daar Niall tegen kwam en dat ik stapel verliefd op hem ben. Dan ga ze weer zoveel vragen stellen, daar had ik juist geen zin in! "Je bent de laatste tijd erg veel met Liam, vind je hem soms leuk?" Zei mijn moeder plagend. "Nee natuurlijk niet! Het is gewoon me vriend." Zei ik. Hoe kwam ze erbij dat ik verliefd was op Liam. "Begrijpt dan ook niemand dat ik gewoon bevriend ben met Liam?" Zei ik boos.
-In de ogen van Liam-
"Ik ben thuis!" Riep ik door het huis. Geen reactie. Ik legde me tas in de gang en liep naar binnen. Me vader lag op de bank tv te kijken. "Hey, ben je thuis?" Vroeg ik. "Ja, dat zie je toch?" Zei hij nors. Ik zuchtte. Me vader was boos op me. Misschien kwam het door gister. Hij had me toen geslagen, misschien kwam dat omdat ik niet goed naar hem luisterde. Ach, zo ging het altijd. Ik was er aan gewend en liet het maar gaan. toch vond ik het vervelend, ik wou liever daarom ook niet dat Dezie bij me tuis kwam. Me vader zo dan zeker grappen maken over ons. Daar had ik dus echt geen zin in. Dezie was zo leuk, ieder dag probeerde ik indruk op haar te maken. Het lijkt wel of ze dat niet zag hoe hard ik ook mijn mijn best deed. Al zins de eerste was ik verliefd op haar. Maar eens in de vrienden zone altijd in de vrienden zone. Ik wou niet dat one vriendschap kapot ging als ik vertelde dat ik super verliefd op haar ben. Da ik de hele dag denk aan haar geweldige lach. Maar ik zach wel hoe ze naar Niall keek. Ze vond hem leuker. Logish, Iedereen valt op de grootste badboy van de school. ik liet het maar gaan. Hoe hard ik ook mijn best deed, Decie zal nooit verliefd worden op mij.
ik schonk een glas water in voor mezelf en liep met mijn boekentas naar boven. Ineens schoot dat van frans door mijn hoofd. Als ze mijn ouders maar niet bellen. Maar diep van binnen wist ik zeker dat ze dat ging doen...
"Liam kom je eten?" Hoorde ik mijn moeder zeggen. "Ik kom al." Antwoorde ik terug. Ik liep de trap af. ik schoof een stoel opzij en ging zitten. Mijn vader zat naast. Het was een tijdje stil. "De school heeft gebeld, en het was niet zo'n goed nieuws jongeman." Zei mijn vader met boosheid in zijn stem. "Ja, ik ben er uit gestuurd." Zei ik snel. "Wat heb ik nou aan jou op zo'n manier!" Riep mijn vader boos. Ik schok van mijn vaders boze reactie. Ik slikte. "En nog te beroerd om iets te zeggen." Zei mijn vader en hij stond op. "Het was oneerlijk van die vrouw, ik was niet aan het praten. Ze mag me gewoon niet!" Riep ik door de kamer. "Net zo erg als ik jou niet mag!" Riep mijn vader.
Ik smeet me stoel op de grond en rende naar boven. Ik hoorde hoe mijn achter me aan kwam rennen. Ik was boos, maar tegelijk werd ik bang. Bang voor wat mijn vader zou doen. Ik voelde hoe mijn vader mijn pols pakte en me ruw omdraaide. Ik zag hoe hij zijn vuist tegen mijn gezicht sloeg. Ik greep naar mijn gezicht terwijl er bloed uit stroomde. "En nu weg wezen, ik hoef jou niet meer te zien mislukkeling!" Ik liep naar mijn kamer. Ik ging voor de spiegel staan. Mijn hele neus was dik, en er stroomde bloed uit. Dat ging je morgen zeker zien.
-In de ogen van Decy-
Ik liet me zuchtend op het bed vallen. Pff, wat een dag! Ik bleef een tijdje voor me uitstaren toen ik ineens mijn mobiel hoorde afgaan. "Met Decy!" "HEEYYY, met mij!" Hoorde ik Emma zeggen. Emma was mijn beste vriendin, al sinds de kleuterklas. Maar zij woonde helemaal aan de andere kant van Mullingar. Ze zat daarom ook niet bij op school. "Hoe is het?" Voeg ze. "Uhm, gaat wel. Ik heb je toch vertelt over die jongen?" Zei ik. "Ja, even daarover. Ik weet niet of het verstandig is om hem mee uit te vragen." Hoorde ik Emma zeggen. Wat bedoelde ze hier nou weer mee? Niall was hartstikke lief en schattig. "Waarom niet?" Vroeg ik. "Heb je het niet gehoord dan? Iedereen praat er over!" Zei Emma. "Waar heb je het over?" "Oke, ik zal het uit leggen. Iedere keer gebeuren er weer rare dingen in en rondom Mullingar. Banken en hele Sportcentrums worden leeg geroofd. Er is een groep die het veroorzaakt, maar niemand weet wie. De politie is er al meerdere keren nar opzoek geweest, maar nooit zijn de daders gepakt. Ze noemen het: Het raadsel van Mullingar."
~ ~ ~ ~ ~
WAT VONDEN JULLIE ERVAN??? LAAT HET ME EVEN WETEN IN DE REACTIESSS! ALS JULLIE HET NIKS VINDEN OF DENKEN DAT HET BETER KAN WEES NIET BANG EN ZEG DAT OOK! HEB IK VEEL AAN!
ALS JULLIE HET OP EEN EEN OF ANDERE MANIER LEUK VINDEN OM ME OP TWITTER TE VOLGEN, OF ALS JE GWN SUPER DUPER VERSLAAFD BENT AAN TWITER.... (SORRY DAARVOOR TROUWENS TEGEN NOA EN NATHALIE HAHAHA) DAN KUN JE ME VOLGEN OP MIJN GEWONE ACCOUNT
@danielle_zijl
OF GEWOON MIJ N FANACCOUNT WAAR IK VEEL VAKER OP ZIT
@louisandmusic
VERGEET DAN EVEN NIET TE TWEET #louisandmusicto100k
OKE, SORRY, PRAAT VEEL TE VEEL!
VOTE/COMMENT !
XXXXX I LOVE YOU GUYS
JE LEEST
The Badboy From Mullingar
FantasyDit verhaal gaat over een gewoon normaal meisje genaamd Dacy. Dacy heeft twee beste vrienden Emma Cole en Liam Payne. Het enige probleem is dat Dacy valt voor de charmante en populaire Niall Horan. Maar is Niall wel te vertrouwen? En waarom doet Lia...