one

15 1 0
                                    


Hey, ik ben rose Bradley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hey, ik ben rose Bradley. Ik heb 17 jaar , maar ik word over een maand 18. Ik ben jarig op 7 november. Ik woon thuis met m'n vader en m'n broer liam. Ik woon in londen-engeland en ....... Ik ben zwaar depressief en wil graag zelfmoord plegen. Ik heb toch geen vrienden en m'n vader is verslaaft aan alcohol sinds mijn moeder is overleden, de enige die nog om me geeft is liam... maar ook hij heeft bijna geen tijd meer voor me sinds hij een vriendin heeft (lena) ze is heel aardig enzo hoor. Maar ik denk dat m'n broer me niet meer zou missen en waar zou ik voor moeten blijven leven .... M'n moeder is dood, geen vrienden, een vader die zich er niet van bewust is wat hij doet, en geen vrienden . zelf het omgekeerde iedereen op m'n school haat me sinds m'n moeder is overleden zelfs m'n vrienden van toen. M'n moeder was de directeur van mijn school, alleen had ik dat nooit tegen iemand gezegd. Zelfs niet tegen m'n beste vriendin en toen m'n moeder een jaar geleden werd aan gereden en overleed. Kwam iedereen er achter en werden ze boos dat ik het had verzwegen, sinds dien word ik gepest. Sinds het gepest snijd ik me zelf en sinds ik mezelf snijd wil ik zelf moord plegen... nu vraag je je misschien af waarom ik het nog niet gedaan heb, nou dat zal ik eens vertellen.... Ik moet nog een ding in m'n leven doen, nadat ik dat heb gedaan ren ik meteen naar het treinstation en spring ik voor een trein, maar dat ene ding is nog niet gebeurd. Ook al gaat het wel snel geburen, geen zorgen hoor ik zal snel van deze lelijke wereld weg gaan, over 3 weken precies. Dan is het concert geweest en is alles waar ik dit jaar voor leefde voltooit. Een week geleden heb ik tickets kunne bemachtigen voor het concert van shawn mendes in londen en het mooie is nog dat ik meet and greet heb dus kan ik heb vertellen wat hij allemaal voor me heeft gedaan....... ...............


A/N

heyyy dit was het ''eerste hoofdstuk'' wat eigenlijk meer voorstel rondje was ofzo maar jaaaa.... hoop dat jullie (als er iemant is die dit leeest) het leuk vinden :)

my Savior ft. shawn mendesWhere stories live. Discover now