Petrecerea de terminase de mult , in acea seara vrusem sa le fac ceva celor două dar nu am putut sa le prind la țanc.
În dimineața mă trezește mesajul Carolinei :"Trezirea fato!!!"
Eu: "Carolina tu ești sănătoasă la cap? Nu ti-am zis de mii de ori sa nu mă mai trezești așa dimineață?"
Ea:
"Amanda și una dintre maimuțe și-au bătut, hai repede pe bulevard!"Abia asteptam mesajul asta m-am îmbrăcat repede sa pierd nimic .
M-am grăbit să ajung așa că am alergat puțin până pe bulevard. Când am ajuns acolo Andreyana o tinea pe Sophie.
Era atât de revoltata blonda încât m-am enervat și mai tare . Amanda era ținută și ea de către ai noștri.
Am mers sun fata blondei și am zis:-Tu țărancă , dar văd că ai tupeu murdar pe tine! Ce te face sa crezi că ai venit aici să îți arăți talentele de lopătară?
-Iesi și tu că te distrug!
Nu putem să.ma abțin, sângele mi s-a urcat în cap când am auzit cuvintele ei, pur și simplu am turbat. I-am lipit o Palma de nu toată lumea din zarva care era s-a oprit din tot și s-a făcut o liniște deplină. Privirea mea era către ea , ochii erau în ochii ei și fata îmi era încruntă.
Nu se aștepta nimeni că eu sa o lovesc pe Sophie.
-Da tie nu ti-e rușine? Vii aici în cartier sa faci tu zarva in prietenii mei și să te dai smardoaca ? Ți-au întrecut măsura fetița , aici nu e de tine și nici de prietena ta mută. Sunteți o eroare a vieții. Nu vreau sa va mai vad!
-Alicia eu....zise Andreyana
-Nimic! Ieșiți!Andreyana
Fetele plecase și eu am rămas cu prietenii mei sa vad ce se întâmplă. Am mers către Amanda.
-Esti bine?
-Oho și încă ce bine!Stătea pe bordura și fuma o țigară de nervi, mâinile îi tremurau și de legăna față spate că pe un leagăn.
Am zis că nu e momentul sa consolez pe nimeni. Inceputul era deja făcut așa că am luat-o pe Carolina de braț și am mers la cafenea sa ne luam micul dejun.
Am ajuns in cafenea , ne așezăm și începem să rasfoim meniul. Imediat suntem întâmpinate de chelner.
Am comandat și așteptăm comanda.
Abia după ce ne-a dus comanda am observat că îmi place chelnerul. Vin de când sunt mică aici și abia acum văd că are gesturi tipice masculine . E un gentelman cu mice mama. Când i-am zis Carolinei asta a sărit în extaz țipând și dând din mâini.
A fost prima greșeală din acea zi.Am ieșit noi relaxate de la cafenea și ne îndreptăm către casa mea , mergeam la piscina.
Când deodată mi de face rău și pur și simplu lesin.
Mă trezesc cu greu intr-o camera roz că de puștoaice și eram legata de mâini și de picioare.
Mă simțeam că în filme când sunt fetele alea frumoase răpite.
....................................................
Votați daca să continui sau nu!! ✋
CITEȘTI
Legatura de familie
Teen Fiction1. Aceasta carte conține imagini cu personaje 2. Alicia este protagonista. Ea este o fata din Miami , America Centrală cu foarte mulți bani. Este o norocoasa să aibă lângă ea prieteni extraordinari și părinți decenți. Între timp apar doua fete ce...