Cumpărături

9 0 0
                                    

-Alo? Da?
-Buna Aliș (alint) , ești gata sa-mi deschizi ușa?
-Carolina ce cauți la ușă mea așa de devreme? Macar de data aceasta lasa-ma sa dorm toate orele pe care mi le-am propus sa le dorm in aceasta dimineață.
-Ok , să știu că ma întorc în 2 ore, trebuie să mergem la mall pentru că în seara aceasta știi ce e!

Am închis telefonul lasandu-l sa alunece printre perne și m-am izbit iar în pat. Ca de fiecare data ,iar nu pot dormi și mă ridic în fund gandindu-ma cu ce încep să fac in favorul meu, referindu-ma la fiesta mea.
Merg la baie, îmi spăl dinții și mă spăl pe fata.

Cioc-cioc-coc
Cioc-cioc-coc
Intra mama in camera:
-Da știi că degeaba bati la ușă ,dacă tot nu aștepți sa-ti deschid.
-Te rog să mergi la cumpărături și să îți iei ce e necesar. Este foarte important pentru mine ca în seara asta să iasă totul impecabil , chiar și apariția noastră să fie fabuloasă.
-Da mama, am înțeles. Te-am dezamăgit eu vreodată?
-Nu scumpo, eu trebuie sa plec am de prezentat o colecție de rochii, te iubesc.
-Si eu , paaa!
M-am machiat, m-am pregătit, mi-am făcut părul și m-am îmbrăcat.
Am luat cheile de pe masă și am plecat spre Carolina.

Am ajuns in fata casei ei , o așteptam . Pentru că așa se întâmplă. Macar de ar veni la timp. E crazy fata asta.

După 10 minute de așteptat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După 10 minute de așteptat.....

-Hei Alicia , Aliș, Alișor.....
-Sa știi că dacă mă mai lași o data sa te mai aștept , voi pleca singura. Să îți cumperi mașina.
-Hei gata, ce te-ai enervat așa?
-Uite așa!

După ce am tipat la ea a tăcut și tot drumul până la mall nu a scos un sunet.

-Deci ce îți iei? Eu am venit sa-mi iau o cafea, nu îmi voi cumpăra nimic am destule haine cu ce m-aș putea prezenta diseară. Tu?
-Pai nu am știut că o dai așa. Astfel căutăm și eu un motiv sofisticat de figurantă și mă prezentam cu el in acest moment penibil. Ce zici?
-De ce penibil draga?
-Off. Ne luam cafea și plecăm !
-Pai? Nu îți iei nimic.
-Numai, gata.

M-am surprins , dar eu chiar nu a am vrut sa o agit așa, doar am zis adevărul. Nu are rost să mă tot încarc cu haine dacă eu inca nu am apucat sa le port pe cele pe care le am.

Legatura de familieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum