Her küçük kız ve küçük erkek büyüyünce nasıl biri olcağının hayalini bir kerede olsa kurmuştur. Kimi büyüyünce ben şarkıcı olcam der,kimi ise ben model olcam der...Ama ne yazık ki anne ve babanın dayatmaları yüzünden istediği mesleği yapamaz. Böylece insanlar işini severek yapamadığı için mutsuz bir hayat sürer.
''Begüm bu bir araştırma yazısından daha çok deneme yazısı olmuş,üzgünüm ama buna not veremiyceğim.'' Hoca'nın yüzüne boş bakışlarımı atarken içimden ise ''Daha ne istiyorsun'' diyordum,tabi sanırım sadece ben içimden dediğimi düşünüyordum. Sınıfın kahkaha atmasıyla birlikte bu düşüncelerimden uzaklaştım,yüzüm kızardığından emindim. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim ''Hocam yani daha ne yapmamı istersiniz diycektim'' Hoca tam birşey diycekti ki zil çaldı sanırım şanslı bir günümdeydim. Hocanın çıkmasıyla birlikte bende bizimkilerin yanına gittim,tabi onlarda bana gülüyordu. ''Lan gülmeyin'' diye cırlamamla gülmeyi kestiler. Ezgi yanıma gelerek ''Gülmeyin lan atarlı ergenime'' diyince bir kahkaha daha koptu. Hepsine sinirli bakışlarımı gönderdim ve çenelerini kapadılar. Hepsi susunca çantamı alıp okul çıkışına doğru yürümeye başladım tabi bebek surat beni durdurana kadar,ona dönüp ''Efendim bebek surat ?'' Yüzüne bir gülümseme yerleştirdi ve saçını düzeltti ''Sana gönderdiğim notu aldığını düşünüyorum'' yüzündeki sırıtışa birtane vurmak istiyordum ama boyum çok kısaydı yada o çok uzundu bilmiyorum...Ama ben onun çok uzun olduğuna inanmak istiyorum. ''Almaz olur muyum hiç ya! Diğerleri gibi oda çöpte bu kadar merak ettiysen çöpten alabilirsin'' Yüzündeki sırıtışın yerine yüzünü bir hüzün kapladı ve birşeyler mırıldanarak gitti. Bu arada ben Begüm. Bebek surat'a Murat küçüklükten beri beni seviyor tabi diğer kızlara da yavşamayı ihmal ettmiyor. ''Madem beni seviyorsun niye onlara yavşıyorsun'' diyince ''Sana daha güzel yavşamak için alıştırma yapıyorum bebeğim'' cevabını alıyorum. Bizimkiler dediğimde şu salaklar Ezgi,Mete,Kerem,Berk ve Kaan hepsi birbirinden salak ama ne yapalım şu minnoş gönlüm seviyor şu beş salağı. Oku çıkışına doğru ilerlerken peşimden ''Begüm'' diye bağıran bir Ezgi bulmayı bekliyordum. Her gün Ezgi geç hazırlandığı için benim peşimden anırıyordu. Ne yalan söyliyim bazen bir eşeğin adımı söylediğini düşünüyordum. Soluk soluğa yanıma gelince diğerlerinin etüte kalacağını ı söyledi. ''Bunu mu söylemek için mi peşimden anırdın ?'' Diyince yüzünde değişik bir ifade oluştu. Şimdi gülme sırası bendeydi olduğum yerde anırmaya başladım. Ezgi'de sanırım benim gülmeme gülmeye başladı. Tabi iş böyle olunca insanlar garip bakışlar atmaya başladı,yerden destek alıp kalktım ondan sonrada Ezgiyi kaldırdım. ''Görüşürüz bebeğim'' diyip öpücük attım aynısını da o bana yapınca o kendi yolluma ben kendi yolluma yürümeye başladım.
''Anneyyy ben geldimm'' Annem her zaman ki mutfakta yemek yapıyordu,beni görünce uzaktan bir öpücük attı ve koşa koşa yanıma geldi. ''Kız bak sana ne aldım'' Yatak odasına gidip elinde bir poşetle geri döndü,poşeti koltuğa boşaltmaya başladığı an yüzüm gülümsemeden koca bir domatese döndü. ''ANNE BUNLAR NE!?'' diye cırlmaya başladım ''Sus eşek sıpası evde donun kalmamış hazır bugün de %50 indirim vardı bende gittim sana bir kaç tane don aldım ne var bunda'' Annem hala cırlamamın nedeni don sanıyordu ama asıl nedeni bu donların üstünde HAYVAN ŞEKİLLERİ VARDI! ''Anne bunlar kaç yaş için acaba ?'' diye soru sorduğumda annemin yüzünde keyifli bir gülümseme vardı ''Kızım 12-13 ama bir dinle senin popon çok yok ondan sorun olmaz diye düşündüm,hem sen küçüken hiç giymezdin çok içimde kalmış dayanamadım aldım bende hem hepsi 15 TL tuttu.''Annemin yüzüne boş bakışlar atarak içimden ''her neyse'' diyerek odamın yoluna koyuldum.Odamın kapısını kapattığım an annemin arkamdan ettiği laflar hala duyuluyordu.Annemin bağırmasından kurtulmak için üstüme salaş bir şeyler giyip bizim gruba mesaj attım.
Begüm:Ulan at kafalılar çıkın dışarı bir şeyler yapalım
Kerem:Deniz'in anne ve babası evde yokmuş.Şansına küs bebeğim
Mete:Kerem'ın kafasını kovaya sıkıştırıp anırmasından melodi çıkartmıycaksak bende gelmiyorum aga
Kerem:Mete senin ebenin anırmasından çok farklı şeyler çıkartırım kapa o çeneni
Ezgi:asvhjnxvjvhjchx,üzgünüm canım bizim ev müdüründen ceza yedim.
Kaan:Begümüm ben gelirdim ama daha bir yengeniz yok ondan size bir yenge yapmam lazım.Yani her şey sizin için
Burak:Özel günümdeyim sorry.
Begüm:Hepiniz sikitirin gidin.
Hepsine tribimi attıktan sonra bugün yalnız kalcağımı anladım.Yavaş adımlarla eve doğru yürürken bizim mahallenin delisi Berat abi çıktı karşıma yine elinde balıkçı oltasıyla geziyordu.O balıkçı oltasınıda zaten sadece balık tutmak için kullanmadı.Seslensemde duymayacağı için Berat abiye gülümseyerek yoluma devam ettim.Nereye gideceğimden bir haber şekilde yürüyordum sonunda bizim mahallenin kafesi olan Mehmet Ustayla Bir Kahve'ye oturdum.Adı niye böyle kimse bilmiyor.Bir çay bir tost söyledikten sonra telefonu açtım bir annemden birde birde bilinmeyen numaradan arayanım vardı.İlk annemi aradım her zamanki konuşmamızı yaptıktan sonra daha fazla uzatmadan telefonu kapattım.Bilinmeyen numarayı aradım ama açmadı,herhalde biri şaka yapıyordur diye pek takmadım.''Bego al tostun al buda çayın afiyet olsun bu seferde parayı eksik vermeni umuyorum çünkü çok bulaşık var ve benim bunlarla uğraşamıycak kadar çok uykum var'' dedi.''Mehmet abi birkerede boğazımda bırakma be bir kere'' diyerek sitem yaptım.Sanırım bugün sinirli günümdeydim.Herşeyi iki dakikada yedikten sonra ve parayı tam verdikten sonra Mehmet abiyi yüzündeki mutsuzlukla bırakıp orayı terk ettim.Eve geldiğimde ise bizimkilerle mesajlaşıp ödevlerimi yaptım.Tam yatmışken telefonuma gelen mesajla uyandım telefonu elime alıp mesajlara girdim gelen mesaj bugün beni arıyan bilinmeyen numaradandı ve şöyle yazıyordu;
Pardon bir şaka yapacaktık ondan aradık kusura bakmayın.
Sizde benim gibi benim platonik aşığımın bana mesaj atacağını ama karşıma çıkmaya cesareti olmadığı için gizli numaradan mesaj attığını filan sandınız dimi ? Tabi böyle bir şey olmadı ve bende uyumaya geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN
Teen FictionBegüm 17 yaşında normal bir kızdır. 6 kişilik bir arkadaş grupları vardır,bu grubun içinde;Ezgi,Kaan,Kerem,Berk,Mete ve Begüm. Bir gün arayan bir bilinmeyen numarayla hepsinin hayatı etkilenir. Bir gün bilinmeyen Begüm'e şu cümleleri yazar ''Bir gün...