Epi 10

6 1 0
                                    

"ARRRRRRRRRR!!!"

Jerit nayeon yg tak tentu arah

--------------

V - angie? Kau merajuk ke ngn aku?

Angie-eh?  Tak lh... Buat pe aku nk merajuk?

V - habis tu?  Asal kau jauhkn diri kau tu dari aku??

Angie - kau kn benci aku?  Kau kata aku ni slalu malu kn kau?  bila aku berjalan dengan kau,  maklumlh aku ni kan 'lulus bendul'...

V - shhh... Jgn sebut lgi perkataan 'LULUS BENDUL' sebb,  kau dah cukup matang bagi aku... Hmm.. Sebenarnya,  aku suka kau angie... Hope kau tak tolak cinta aku ni... Sebb,  tak de perempuan yg pernah tolak cinta aku...

Angie - ada aku kesah? Baru skrng kau cakap camni? Selama ni?  Aku menderita kau thu tak!?  Aku tak nak lagi tengok muka kau!!  Kau pergi!!  Aku benci kau!!  Disebabkn kau! Aku masuk hospital hari tu!! Dan,  masa yg sama!! Omma aku mati gara2 kau!!!  Korng semua tak faham perasaan aku!! Baik aku mati!! Aku dah tak nk hidup lgi!! Sebab aku,  dah tak de sape2 dalam dunia ni lgi!!! ARE U UNDERSTAND!????

'Sementara angie sedang bercemarah dipagi hari,  v lalu'
memeluk angie dengn sedalamnya, angie terus memukul dada v, tetapi v hanya mengabaikannya.. Angie berputus asa dan hanya mampu menangis kerana kepergian omma nya yg seminggu lalu'

TO BE CONTINUE

VOTE PLEASE T_T

TENGAH MEREPUT NI ~T_T~

HOHO... KOMEN LH SEKALI ~T_T~

SHARE KE??? ~T_T~

HIHU... TQ >o<

ABAIKN TYPOOO •﹏•

[C]Never Let You Walk AloneWhere stories live. Discover now