-Ryan Smith o iei în căsătorie pe Amanda Evans?
-Da.
-Amanda Evans,il iei în căsătorie pe Ryan Smith?
-Eu......
Flashback cu 2 ani în urmă:
Acum e acum,prima zi de școală și eu ,Amanda Evans nu sunt cea mai populara persoana pe care o poți cunoaște. Pentru o fata de 17 ani sunt destul de timidă,dar dacă te iei de mine pot avea un tupeu fantastic. Si la cat ghinion am eu nici nu sunt surprinsă de faptul că am fost pusă să lucrez cu un afemeiat pe nume Ryan Smith. Numele lui e pe buzele tuturor fetelor,probabil pentru că s-a culcat cu toata școală,cred că și cu profesoarele. Sper sa nu îmi facă vreun avans că va vedea el . Si acum ma aflu in fata casei lui,care apropo e imensă, probabil că toate damele lui au câte o camera aici.
-Haide ,mia bella,te miști?
-Nu mă mai striga asa!!
-Cum spui tu pisicuță,acum vino.!
Am intrat în camera lui care spre uimirea mea era foarte ordonată . Avea acel parfum specific de playboy. Iar eu nu am de gând să îmi las parfumul în patul lui.
-Deci,cum vrei sa începem?
M-a luat prin surprindere cu întrebarea să trezindu-ma la realitate.
-Pai hai sa începem cu modelul din clasa.
După două ore când în sfârșit am terminat ,m-am întins în patul lui Ryan simtind cum oboseala preia controlul corpului meu. Tricoul îmi este ridicat peste burta si încep să simt săruturile fierbinți ale lui Ryan. Stai ce! L-am impins pe Ryan de pe mine si am fugit pe ușă,nu am de gând să fiu una din aventurile lui. Continuam sa fug ,îl auzeam pe Ryan strigand după mine ca ii pare rău însă eu nu îl cred. Lacrimile începuseră să îmi curga pe obraz în timp ce întâmplările de acum câteva minute îmi zburau prin minte.
Când am ajuns acasă ,am fugit repede spre camera mea fără să fac vreun contact cu orice membru al familiei.
Ceasul a început să sune si e dimineața. Ma scol greoi si după ce fac un dus cobor spre bucătărie.
-Ce mai faci scumpo ,cum a fost ieri?
Exact asta vroiam sa aud,de parcă mama mea vrea să știe de Ryan.
-Si am auzit că ai lucrat cu un băiat drăguț pe nume Ryan,deci e iubitul tau?
Am încremenit ,cum sa fiu împreună cu un afemeiat adică pe bune un playboy ca el nu am văzut niciodată .
-Nu mama ewww ,nu as fi niciodată împreună cu un baiat care s-au culcat cu aproape toata școala.
-Asta înseamnă că știe ce face draga,in plus am vorbit cu el de dimineață.
-Ce?????
-Da ,era un dulce,ti-a adus flori si a spus că își cere scuze pentru ce s-a întâmplat ieri însă nu a vrut să îmi spună.
Aleluia,credeam că a aflat tot. O iubesc pe mama dar uneori mă face să vreau să nu o cunosc.
-Bine mama hai ca plec ne vedem la4 ok.
-Pai școala nu se termină la 2?
-Ba da dar am proiectul ăla cu Ryan.
Incercam să o spun fără să îmi fie greata ,azi mergem intr-un loc public,gata cu surprizele.
-Distreaza-te si sa fi protejată.
-Mama!!!
-Bine,bine pa scumpo.
Am ieșit pe usa cu nervi uriași pentru că nu puteam să nu mă mai gândesc la Ryan adică ce are băiatul ăla de a reușit să intre în mintea mea și să mă urmărească că un tatuaj. Cum am ajuns la școală o fata m-a întâmpinat .
-Auzi tu,nimicule,stai departe de Ryan că dacă nu...
-Stai calma,nu îl vreau pe iubitul tau,nu vreau pe cineva care se culca si cu femeia de serviciu.
Am plecat cu un zâmbet pe față știind că poate acum se va trezi la realitate,el nu o iubește,doar se joacă cu ea.
Întru în clasa si Ryan se aseaza lângă mine,sa înceapă telenovela.
Si asta a fost,multumesc celor care îmi citea prima carte si care au venit aici,si celor care sunt noi si abia o citesc pe asta,va urez bun venit in familie . Ne vedem in următorul capitol pa💋💋💋💋
CITEȘTI
Before I Met The Bad Boy
Teen Fiction"Chiar dacă sunt diferențe între noi tu tot mă iubești nu?" "Mereu"