Spargatorul de petreceri

23 3 0
                                    

Din cauza socului pe care Ryan mi l-a facut nu ma mai puteam tine pe picioare. Camera se învârtea odata cu mine. Un singur pas si ma prăbușesc,doar unul. Începusem sa vad in ceata si strigatul lui Ryan parca era din ce in ce mai departe. Ma prăbușea,,si nici macar nu stiam de ce. Am încercat sa ma ridic,insa am căzut la podea. Simteam cum ma înec si nu puteam sa respir. Ryan se aseaza in genunchi langa mine si ma ia in brațe. Atingerea lui pare asa calda in universul asta asa rece. Simt nevoia sa ma întind acolo pe jos,insa Ryan ma ridica si ma aseaza pe pat.
-Noapte buna frumoas-o.
Am adormit cu un zâmbet mare pe fata, probabil nu imi voi aminti nimic maine si totusi parca imi pare rau ca voi uita,asa momente merita reamintite.
*
E dimineața si eu ma simt mai bine,Ryan doarme buștean langa mine,arata asa dragut. Imi alung gândul si ma uit la ceas,,era 7:20 si trebuia sa ma pregătesc pentru scoala. Am decis sa il las pe Ryan sa mai doarmă si m-am dus la baie.
-Amanda,ma duc sa folosesc baia de jos!
-Ok!
Dintr-o data s-a auzit un zgomot ciudat ,il strig pe Ryan insa acesta nu e aici. Incerc sa deschid usa insa este încuiată . Incerc sa imi păstrez calmul si gasesc in baie o agrafa de par. Dupa ce deschid usa ,cobor jos si simt nevoia sa il iau pe Ryan in brațe. El nu stie insa eu am o afecțiune la plamani, as fi putut sa ma sufoc in baie ,probabil ca asta am avut si ieri. Probabil ca de la caldura am inceput sa ma sufoc. Nu am vrut niciodat sa ii sperii pe cei dragi,dar cred ca si Ryan trebuie sa stie,adica el e mereu cu mine si daca mi se face rau, trebuie sa stie cum sa ma ajute. Ii dau drumul lui Ryan si ma uit in ochii lui,nu am observat niciodată insa ochii lui au o nuanță de gri +albastru+verde, pe scurt sunt minunați.
Ryan's pov.:
E atat de micuța fata de mine si simt nevoia urgentă de a o tine in brațe si de a o proteja,ochii ei sunt de un verde sclipitor, ca iarba primăvara , te pierzi in ei. Mi-ar plăcea sa pot admira ochii ăștia pentru tot restul vieții,insa sunt conștient ca pentru ea sunt doar un prieten, nici asta nu Stiu daca sunt,trebuie sa ii câștig încrederea și apoi afecțiunea . Pont notat*
Amanda's pov.:
-Ryan,in legătură cu ce s-a întâmplat mai devreme,eu...
-Shhh,totul este bine.
Parcă sunt dependenta de îmbrățișarea lui,suna ciudat,stiu asta însă parca este o forță ce ne atrage pe amândoi în acelasi loc,nu m-am mai simtit atât de apropiată de nimeni,si totusi,de ce Ryan. De ce mi se pare că e atât de special,nu e,poate doar pentru mine.
Il apuc pe Ryan de mana ,urcând înapoi pe scări ,toata scena s-a petrecut pe hol,deci nimeni nu a văzut ce s-a întâmplat. Așa vreau să ramana,nu pot riscă să simt ceva pentru Ryan până nu aflu fldaca simte si el la fel,trebuie să îl cunosc mai bine,si nu o mai pot duce mult asa,am nevoie de o prietena si am nevoie acum.

Before I Met The Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum