-Psss,colega!
Încercam sa nu înnebunesc cand ma trezesc cu Ryan care imi facea capul varza cu șoaptele lui. Cred ca profesoara s-a uitat de atatea ori la noi in cat ,cred ca vom avea detenție . Ora s-a terminat in sfârșit si pe drumul spre casa am primit un apel de la mama.
-Alo ,mama ce e?
-Scumpo ,am o veste care nu ițit va plăcea.
-Mama ma speri,spune!
-Casa lui Ryan a luat foc.
-CEE?
-O sa stea cu noi cat timp mama lui va caută o noua casa.
-De ce cu noi,nu mai sunt alți oameni in oraș?
-Mama lui era una din prietenele mele din liceu si trebuie sa o ajut,si asta nu e tot scumpo.
-Ce mai e?
-Va sta in camera cu tine.
Eram in șoc complet,nu puteam sa scot nici un cuvânt din gura,nu are sens,de ce in camera cu mine,ce fel de părinte isi lasa fiica cu un baiat in camera.
-In regula mama,dar el nu sta in pat cu mine .
-Normal scumpo,nici nu m-am gândit la asta, ii vom pune un pat langa al tau.
-Bine mama ,hai ca trebuie sa plec ,pa.
-Bine,nu uita ca tu trebuie sa ii spui lui Ryan.
-Of Ok pa.
Inchid telefonul si ma las in jos sprijinindu-ma de un copac. Il vad pe Ryan cum se apropie si se aseaza langa mine.
-Ce ai patit?
-Se pare ca suntem colegi de camera.
-Pe bune?
Ryan începe sa sara si sa se învârtă in jurul meu,daca crede ca se va apropia de mine asa greșește amarnic.
-Calmeaza-te Ryan,stam in paturi diferite.
-Asta crezi tu pisicuța .
Ma ridic si plec, nu o sa imi pierd timpul cu un om ca Ryan,daca pot sa il numesc om . Pot sa jur ca trăiește doar ca sa se joace cu oamenii. Stiu ca mama vrea doar sa isi ajute prietena insa chiar trebuia sa fie mama lui Ryan adica pe bune universule,de ce ma urăști. Nu putea sa fie un baiat dragut ,la locul lui si de preferința singur. Adica da , Ryan e dragut si singur, stai ce tot vorbesc eu , mie nu imi place de Ryan nu? Doamne de ce eu , sunt sigura ca e doar o mare confuzie,da asta e , nu are cum sa imi placa de el,e o greseala. Dar nu pot sa mint, pentru ca gândul de a sta cu el 24/24 imi surâde .
Ma uit din cand in cand in spate sa vad daca Ryan nu a dispărut ,dar înspre "bucuria" mea ,el era tot acolo, se ținea scai de mine, si dintr-un motiv oarecare, ma bucur ca sta cu mine,de cand am ajuns aici el e singurul meu prieten. Deși mi-as fi dorit sa cunosc si o fata, nici el nu -mi displace. Începem sa ne apropiem din ce in ce mai mult de casa, dar intr-un moment nu mai aud pufaitul obișnuit al lui Ryan in spate. Ma întorc si vad ca nu e acolo,ma uit dupa el dar nu il vad. Încep sa ma panichez si ii strig numele din ce in ce mai tare insa tot nu il gasesc. Ce o sa ii spun mamei, ca am pierdut noul coleg de camera. Chiar cand ma pregăteam sa sun poliția, Ryan apare in spatele meu si ma ia in brațe dându-mi un sărut pe gât.Ma întorc imediat si ii lipesc o palma de fata. Acesta se îndepărtează si isi pune mana pe obraz,semn ca il doare.
-Ce a fost in capul tau, aproape ca am sunat poliția?
-Cand ti-ai data seama ca nu mai eram in spatele tau?
-Nu ti-am mai simțit prezenta enervanta.
Ryan începe sa rada si se tine de burta de parca nu mai putea respira. Ma duc si ii dau una in Brat semn ca inca imi continui jocul. Ryan se ridic si ma ia de mana trăgându-ma intr-o îmbrățișare calda unde ma simteam in siguranța . Dar printr-o sclipire,ma trezesc la realitate, ce sa faca o fata ca mine cu el,adica nu avem nici o sansa,plus ca fata aia mi-ar face zilele un adevărat coșmar,nu ca mi-ar fi frica de ea,insa nu am chef sa port un război inutil pentru un bait care nici macar nu e iubitul ei. Intr-un final,ajungem acasa si eu ma duc direct in baie. Dupa ce ma asigur ca Ryan nu e in camera,ies si ma schimb in pijama. Cobor jos, unde Ryan ma așteaptă cu cina. Stam la masa si mâncam toti fara ca cineva sa scoată vreun cuvânt.
-Și, cum vati întâlnit ?
-La scoala,ii răspund eu mamei sec.
-Doamna Evans, va Multumesc pentru cina insa eu si Amanda avem de lucrat la ceva asa ca daca ne scuzați trebuie sa mergem.
Si asa,fara sa ma întrebe,Ryan ma trage de mana sus pe scări pana ajungem in camera. Acesta se apropie si imi șoptește la ureche:
-Sa ineceapa petrecerea!
****
CITEȘTI
Before I Met The Bad Boy
Teen Fiction"Chiar dacă sunt diferențe între noi tu tot mă iubești nu?" "Mereu"