1.Bölüm

21 2 2
                                    

Uyandığım da tavana boş boş bakıyordum ki aklıma Hira geldi.O dün kanepe de uyuya kalmıştı...O kadar güzel uyuyordu ki onu sabaha kadar izleyebilirdim tabi eğer bunu bilse baddaniyeyi üzerine çekerdi:)
Neyse ki düşünmeyi bırakıp salona onun yanına gitmeye karar verdim.
Odaya girdigim de gördüğüm o melek Benimdi😊Kanapeye yakınca yere oturdum ve saçlarıyla oynamaya başladım uykusu öyle hafifdi ki hemen uyandı ve kaşlarını çatıp bana bakti(sanırım bir insan uykudan kalkınca ancak bu kadar tatlı olabilir di)
-Niye öyle bakıyorsun anıl?
-Çok güzel uyuyordun prensesim.
-Of anıl beni neden akşam kaldırmadın babam beni mahvedicek.
-Hira sıkma canını lütfen beni dinlemenin istiyorum ama sakin ol lütfen.
-Anıl noluyor?
-Hira dün sen aglıyarak geldin ve bana sarılıp ağladın çok kötüydün.Sen sakinleşince bende sana atıştırman için birşeyler yapmaya mutfağa gittim fakat geldiğimde uyuya kalmıştın.
-Anıl ben ondan bahsetmiyorum bende hatırlıyorum az çok bunları.
-Hiracım dinlermisin?
-Tamam anlat.
-Sen uyu kaldinca bende kıyamadım.Üstüne örtü örtükden sonra odadan çıkıyordum ki "baban aradi".Ben bilmiyordum sen uyanma die aldım.Fakat baban bir daha aradı bende açtım ve senin hastanede olduğunu bu gecelik misafirimiz olucanı söyledim.
-Anıl ne yaptın sen?Babam buna inanmaz ki?
-Haha hira baban gayet inanmış duruyordu.Hangi hastane die bile sormadı.Ona söyleyin dokdor bey onun geleceği vir evi yok dedi.Aslında bende gitmeni istemiyorum o adam sana iyi davranmıyor.

-Babam çok değişti.Artık ne ben ne de kardeşim umrunda degildik.Her gün her saniye içki içiyor bazen şiddet bile uyguluyordu.Annem ölmekle kurtulmuş fakat bizi babama mahkum bırakmısti.
Başımı kaldırdım ve anlamamış gibi anıla nasıl yani hangi hastane die sormadımı?

-Hayir sormadı.Eve gelmesin dedi.Hira burda kal...
-Hira, anıla kızgınca baktı. Anıl peki ya kardeşim ona ne olacak içki içen,çalişmayan bir adamın elindemi bırakayım onu.Bunu mu istiyorsun dedi titreyen sesiyle.
-Anıl,hiranın gözlerinin dolduğunu anladı ve kendisine küfür etmeye başladı ona bu şekilde anlatmamalıydı.
Hayır hira,hayır prensesim onu söylemiyorum dedi kızın yüzünü avuçlarının içine alarak.Kardeşin de burada kalsın benim çocukluk dadım var o gelir bakar kardeşine zaten sen fakülteden sonra çalışıyorsun çok iyi olur sende artık rahatlamalısın.
.
.
Hira düşünmeye başladı aslında kardeşi "ateş"  için çok iyi olurdu.Oda rahatlardı biraz.Ama babası çok büyük sorun yaratırdı.Anıla zarar verirdi sonuçta o alkol bağımlısı bir adamdı.Daha 5 yaşındaki kardeşine zarar vermeye çalışıyorken Anılı da tehlikeye sokmamalıydi.

-Anıl düşündüklerin güzel ama imkansız hem o adam bize ne kadar zarar versede babamız oluyor ben simdi eve gitsem iyi olur ateş uyanmadan evde olmalıyım daha fakülteye gidicem ve iş de var.

-Anıl,Hiranın alnından çıkti ve seni ben bırakacağım oyalanmamıs olursun dedi.
-Hira başıyla onayladı.Kalktı ve elini yüzünü yıkadı.Geri geldiğinde Anıl salonda yoktu büyük ihtimal üstünü değişmeye gitmişti.Boş durmamak adına örtüyü katladı tam koltuğun üstüne koyduğunda kapıya yaslanmış ve kollarını birbirine bağlamış olan Anılı gördü.Çok fazla yakısıkli degilmiydi?Beyaz teni ,siyah saçları,siyah gözleri,kirli sakal ona çok yakısıyordu.Siyah tişört ve siyah pantolon giyinmişti aslında sadeydi ama yinede çok yakışıklıydı.

-Hira artık gidelim mi?
-Olur.
-Bana neden öyle baktın?
- Sadeyken bile çok şıksın formülü olmalı die düşündüm dedi dudagımı yana kıvırarak.
-Anıl bunları duydugu için mutlu bir şekilde "senden öğrendim"dedi Hiraya.
Hira şaşkınca adama bakarken evden çıktılar.Asansöre bindiler.Asansör küçüktü ve Anıl,Hiraya cok yakındı.Hira rahatsız gözüküyordu bu durumdan ama onun çekingen olmasını Anıl çok severdi...

Arabanın kapısını açıp Hiranin oturmasını izledi onun o kestane rengi kalçasına kadar gelen saçlarına bayılıyordu çok güzeldi.Hemen arabayı çalıştırdı Hiraların evine yakın bir yerde durmuştu.
Hira şaşkınlıkla baktı.Hira sormadan Anıl cevap verdi.
- Dedikoducu komşularımız babama yetiştirmesin ve babanda kardeşine ve sana zarar vermesin die burda inmek isticeni  biliyordum dedi.
-Hira tebessüm etti.Onu ne kadar iyi tanıyordu.
Anıla sıkıca sarıldı.Anıl şaşırdı genelde Hira böyle biri değildi ama bu aralar ona devamlı sarılıyordu.Tabiki Anıl da bu durumda olmakdan mutluydu.Hiranın yüzünü ellerinin arasına aldı ve ona baktı Hira kızarmıştı.Yanağına küçük bir öpücük bıraktı.
-Ne zaman istersen ara beni prensesim olur mu?
-Olur Anıl dedi ve kızarmış yanaklarıyla araban indi nasıl yanaklarını eski haline getirecekti.Arkasına baktı ve hala onu izleyen Anılı gördü.Aslında ona her baktıgın da içinde kelebekler oynuyordu ve tüm düzeni bozuluyordu.Ara sokağa girdi ve artik arkasına baktığında Anılı göremicekti.Eve yaklaştığında anaktarı çikardı.Eve girdiğinde korkuyordu babası evde olursa herşey cok kötü olabilirdi.Yavaş adımlarla evi gezdi babası yoktu.Derin bir nefes aldı ve hemen Ateş'in odasına baktı.Ateş hala uyuyordu.Ateşin odasındaki saate baktı ve saat 11.30 olmuştu bile hemen   Ateş için kahvaltilık çıkardı ama dolap tabiki boştu babası tüm parayı alkole veriyordu.Bu yetmezmis gibi Hiranin çalıştığını bildiği için ondan da zorla para almaya çalışıyordu.Neyse ki peynir vardı biraz ve son kalan 5 tane zeytin.Çayda demledi ve Ateşi kaldırdı.Ateş abladını görünce çok mutlu oldu ve sormaya başladı.
-Abla dün nerde kaldın?Babam tüm gece bagırdı bende odamdan çıkmadım.
-Bir arkadaşım da kaldım ama sen bunu sorun etme sana birşey yapmadı dimi?
-Hayır abla yapmadı.
-Tamam gel canım sana kahvaltı hazırladım sonra anaokuluna gidiceksin.
-Ateş evden kurtulucagi için mutluydu babasıyla karşı karşıya gelmek istemiyordu. Ablasına yaptıkları zoruna gidiyordu.
-Hemen yüzünü yıkadı ve ablasının yanına mutfağa geldi.Ates birşey demeden Hira başkaladı.
-Ateş bugünlük idare et.Aksam maşımı alıcam senim en sevdiğin şeyleri alıcam dedi devam edicekti ki Ateş ablasınına baktı ve yanına yaklaştı ona kocaman sarıldı abla iyi ki varsın dedi.Ablasıyla Ateş bir süre sarıldıkdan sonra Ateş kahvaltısını yaptı.Üstünü giyindi bunu fırsat bilen Hira hemen mutfağı topladi ve üstünü değişti saçlarını gelişi güzel taradı.Biraz makyaj yaptı.Ateş kapıda azı açık Hira ya baktı ve azı dolu dolu;
-Abla çok güzel olmuşsun yaa dedi.
-Hira güldü çünkü Ateş bunu her sabah yapıyordu😊Onu mutlu eden iki şey vardı bu hayatta birincisi Ateş, ikincisi ise Anıldı.Evden çıktılar ve Ateşi hemen okuluna bıraktı.Otobüse bindi ve fakülteye geldi zaten 3 dersi kaçırmıştı.Bari digerlerini kaçırmaydı.Fakültede Anıl ın arabasını gördü evet o gelmişti.Fakülteye girdiğinde teneffüs arası olduğunu anladı.Kafede Anıl arkadaşlarıyla oturuyor ve çok mutlu görünüyordu yaninda kızlar da vardı.Nefret ediyordu onun yanında kızların olmasından hemen oraya ilerledi.
-Geç kalmadım umarım dedi.
-Batuhan vay gelebildin demek dedi ve masadakiler güldü.
-Anıl ayağa kalktı "hoşgeldin sevgilim" dedi.
-Bu Hirayı tatmin etmişti simdi Anıla yanaşmaya çalışan kızlar gider die düşündü ama kesinlikle yüzssüzlerdi...

"Söz Vermiştin"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin