Πονας;

155 19 16
                                    

Ξέρεις τον πόνο; Εάν τον ξέρεις σε παρακαλώ διάβασε αυτό το κεφάλαιο... Οι υπόλοιποι μπορούν να κάτσουν να δουν τι περνάει κάποιος.

Νιώθουμε τον πόνο πολλές φορές... Ιδικά στην καρδια. Ο πόνος δεν χτυπάει το κεφάλι, αλλά την καρδιά. Όλοι έχουμε νιώσει κάτι σαν πόνο. Σαν κάποιος να βάζει ένα μαχαίρι στην καρδιά μας , και το χειρότερο?

Το αφήνει εκεί.

Δεν το βγάζει.

Άλλες φορές το τοποθετεί πιο μέσα, για να πεθάνεις γρήγορα. Φυσικά ετσι πιστεύει αυτός... Αλλά ...

Δεν πεθαίνεις... Πεθαίνεις αργά και βασανιστηκα.

Προσπαθείς να βγάλεις μόνο σου το μαχαίρι, αλλά σου φαίνεται αδύνατο.

Τα δάκρυα βγαίνουν σαν ποτάμι... Και οταν προσπαθείς να τα κρατήσεις , να μην τα αφήσεις να βγουν.. τότε είναι πιο δυσκολα.

Γιατί έτσι γίνεσαι αδύναμος.

Παγωσες?

Νόμιζες πως γινόταν το αντίθετο?

Πίστευες πως όποιος κρατάει τα δάκρυα είναι δυνατος

Λοιπόν, κανείς λάθος.

Γιατί όταν κρατάς μέσα σου αυτό το μαχαίρι, η πληγή δεν μικρενει, αλλά μεγαλώνει.

Ξέρω πως τα ψεύτικα χαμόγελα είναι πιο εύκολα από το να εξηγήσεις γιατί κλαίς.

Γιατι...Ο χειρότερος πόνος είναι αυτος που δεν μπορείς να εξηγήσεις...

Προσπαθείς... Και προσπαθείς... Αλλά δεν βγαίνουν λέξεις... Βγαίνουν δάκρυα. Τα δάκρυα είναι τα λόγια τις καρδιά σου.

Δεν είναι κακό να κλαίς ...

Γι'αυτό βγάλε ότι έχεις κρυμμένο μέσα σου.

Αν θες πες το και σε κάποιους που εμπιστεύεσαι γιατί κλαίς.

Αν θες πες το και σε κάποιους που εμπιστεύεσαι γιατί κλαίς

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πίστεψέ με.. θα νιώσεις την καρδιά σου ελαφριά... Γιατί έβγαλες αυτό το τόσο βαρύ μαχαίρι που κουβαλουσες.

Αλλά ...

Θέλω να θυμάσαι...

Πώς ότι κι αν γίνει... Θα είναι μια καινούργια εμπειρία. Δεν γίνεται ζωή χωρίς αλάτι.

Θα είναι μια προηδοποιηση. Όχι ότι δεν πρέπει να κλαίς, αλλά ότι πρέπει να προσέχεις ποιους διαλέγεις για παρέα και για ανθρώπους που θα είναι δίπλα σου. Θα σε βοηθήσει να μην ξαναπέσεις στα σκατα.

Έτσι γίνεσαι πιο δυνατός. Γιατι μετά ξαναστεκεσαι στα πόδια σου.

Γιατί μετά μπορείς να κοιτάξεις τον κόσμο αλλιως!

Γιατί μπορείς να γελάσεις αληθινά!

Γιατί πρέπει!

Γιατί μπορείς!

Γιατί θέλεις!

Γιατι ...

ζεις!




PsychologyWhere stories live. Discover now