Prológus

13 0 0
                                    

2017. Január. 29.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elszeretném nektek mesélni az életem. Én Victoria Adams vagyok , 18 éves. A családi állapotom nagyon rossz. A szüleim 8 éves koromban elváltak. Most éppen egy olyan iskolába járok amit nem is tudok , hogy szeretek-e.   James , ő a barátom , már 2 éve együtt vagyunk. És itt kezdődik a baj....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Éppen Rebeca-val mentem iskolába. Már évek óta barátok vagyunk, mindent meg tudunk beszélni egymással. A suliba érve elváltak útjaink mivel nincs együtt óránk. Én éppen a tanteremhez tartottam amikor meg állít valaki.

-Szia Vicky! -szól oda hozzám miközben megölel.

-Szia Amy! -mosolygok rá miközben viszonzom az ölelését.

-Nagy volt a hétvégi buli nem? -kérdezi tőlem nevetve.

-Igen , de nem sok mindenre emlékszem... -mondtam furán.

-Komolyan?! Pedig lesmároltad James haverját. -mondta.

OHHHH NE! EZT NEM HISZEM EL!! Mindjárt szétrobbanok legbelül. Lehet ki kéne mennem a levegőre , mert úgy érzem itt helyben el fogok ájulni.

-Bocsi Amy , de most ki kell mennem a friss levegőre. -mondtam miközben éppen kifelé vettem az irányt.

Nem hiszem el hogy pont Henryt tudtam lekapni. Nagyon remélem ,hogy James nem látott ebből semmit...de végül is mind egy , mert már az egész suli erről beszél. Nem tudom , hogy tehettem ilyet. Legbelül tudom , hogy nagyon tetszik nekem Henry , de Jamest nagyon szeretem és az a 2 év nagyon sokat jelent nekem és egy ilyen félre botlás miatt nem szeretném elveszíteni. Remélem még megtudom magyarázni....


Sziasztok! Remélem tetszik ez a kis történet. Kérlek írjátok meg commentben a véleményeteket hogy érdemes-e folytatnom és , hogy szeretnétek-e , hogy folytassam. 

Az életWhere stories live. Discover now