Victoria
Egyszerűen azon gondolkodom mit is tegyek. Csak haza megyek utána iskolába kell ,hogy menjek , mert mindenkinek ez a tökéletes, ez az elvárt. Ez a feladatot kell teljesítenünk... Mindenki egy habos-babos csajnak gondolhat , de sajnos ki kell , hogy ábrándítsak mindenkit. Elvárják , hogy jó tanuló legyek , aztán menjek főiskolára. Én nem vagyok ilyen én nem tudok ilyen lenni. Én soha nem tanultam annyit , hogy kitűnő legyek és most itt állok az életem kezdete lőtt és el kell döntsem , mit szeretnék. De mi van ha nem tudom rá a választ? Mi van ha csak a mának élek? ....Ki nyílik a busz ajtaja és lesétálok a lépcsőn. A járdán sétálva elő keresem a lakás kulcsot. Mire az ajtóhoz érek meg is találom. Kinyitom és belépek. Megérezem ugyan azt a friss virág illatot , a mit minden nap megérek mikor anya új virágot hoz a piacról. Ledobom a konyha pultra a kulcsomat és beköszönök anyának , de nem találom sehol a házban. Felmegyek a szobámba és ledobom a cuccom az ágyra. Anya pedig biztos a barátnőjével van egy cukrászdában. Mert ez tudni kell , hogy imádnak sütit enni. Én eközben megnyitom a laptopomon a lejátszási listát és hallgatom a kedvenc zenéimet. Megkeresem Amy nevét a csetben és írok neki , hogy mi történt náluk , mert reggel össze veszett a szüleivel a jegyei miatt.
- Szia! Minden rendben? Kibékültetek? -nem kellett sok meg is érkezett a válasz.
- Hali! Persze csak közölték , hogy ha nem lesz meg az ötös átlakom nem mehetek sehova. És feléd mizu?
- Mikor haza értem nem találtam itthon anyát , gondolom a barátnőjével van. -írtam.
- Lehet... de inkább arról beszélj , hogy mi van VELE...
- SEMMI... nem változott semmi az ég világon. -írtam szomorúan.
- Pedig láttam , hogy a kapcsolatát át írta egyedülállóra. Egyszer megszólíthatnád a suliban.
- Talán. - és ezzel le is zártam a témát és inkább elmentem futni.
Egy óra futás után kicsit ki adtam magamból a szuszt. Addigra anya is haza ért. Megkérdezte a szokásos ,,Milyen volt a suli?" , ,,Mit csináltál ma?" monoton kérdéseket. Elmentem a fürdőszobába , engedtem magamnak egy kád forró vizet és elmerültem benne. Mikor kezdtem úgy érezni , hogy lassan megfagyok olyan hideg a víz kiszálltam a kádból és átöltöztem pizsamára. Ezután még beszélgettünk Amyvel és kibeszéltünk mindent és mindenkit. Utána úgy döntöttünk , hogy lefekszünk aludni és majd holnap suliban találkozunk.