O Ertuğrul Gazi...O tam bir yiğit, hatta daha fazlası. Cesur,inat,akıllı,sivrizeka,kurnaz ve......
O Sultan... Halime Sultan... Sultan Alaaddin Keykubad'ın yeğeni.
Halime Sultan'ı, babasını ve şehzade Yiğit'i esir altına alan haçlılar... onlar tam kaçarken saldırıya uğradılar halime sultan'a kötü şeyler yapacaktılar ki... Ertuğrul yetişti ve alpleri ile birlikte haçlıları darma duman ettiler.
Halime'nin babası yaralıydı Ertuğrul bir yandan yarasını sararken bir yandan sordu;
-Kadın başına naparsın?
-Gelmicez dedim be adam!
.
.
.
-Uzak mı obanız?
der ve hep birikte obaya giderler... Aslında ertuğrul Halime'yi görünce,Halime Ertuğrul'u görünce aşık oldular. Onların tanışması da böyle oldu.
Ertuğrul Kayı beyi Süleyman Şah'ın 4 oğlundan 3. oğludur. En büyüğü Sungurtekin>Gündoğdu>Ertuğrul>Dündar
Ertuğrul'un öz kardeşi gibi çok sevdiği alpleri vardır. Doğan, Turgut,Bamsı Beyrek. Canından çok sevdiği bu yoldaşlarıyla yeri geldiği zaman gülüşürler yeri geldiği zaman dertleşirler (önceden şimdiki gibi telefonda ağlamalar yoktu yüz yüze ağlama, yüz yüze gülme vardı)
.......................................
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Bu bölüm ilk olduğundan kısa oldu tabi uzayacak ilerki bölümlerde yanlız bölüm sırasına göre gitmiyorum yanlış anlamayın her bir dizinin bölüme bir kitap bölümü değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRİLİŞ "ERTUĞRUL"
Historical FictionDİRİLİŞ ERTUĞRUL dizisinde damga vuran sözler ve sahneler... MUHTEŞEM... Reyting rekortmeni olan diziyi izlemeyen kalmasın.