*****YUKARIDAKİ MÜZİĞİ DİNLEYEREK OKURSANIZ DAHA İYİ OLUR :) :) :D :D :-)
Dürüstlük ağır bir yüktür kaldıramayan altında ezilir (ERTUĞRUL)
Yiğidin bakışı korkağın kılıcından keskindir(ERTUĞRUL)
Bir türk son nefesini vermeden son söz söylenmemiştir(ERTUĞRUL)
Hakikati bulmak için gerekirse tüm cihanın huzurunu kaçırırım(ERTUĞRUL)
Ya devlet başa,ya kuzgun leşe (Hayme Ana)
Biz seve seve can veririz lakin bir karış toprak vermeyiz(Ertuğrul)
Bir nefesine bile hükmedemediğimiz bu dünya için boyun mu bükeceğiz? (Ertuğrul)
Safımıza haini,satılmışı,alçağı almadıkça türkün sırtını kimse yere getiremez(Ertuğrul)
Cenk er işidir kılıçla değil yürekle yapılır. Bugün indireceğimiz her yumruğun sesi bin sene sonra duyulacak(Ertuğrul)
Biz gayret edeceğiz ki düşman diz çökecek(Ertuğrul)
Büyük rüyalar için büyük kurbanlar gerek(İbn arabi)
O kadar alışmışım ki Doğan'a Şehit olup diziden ayrıldığına inandıramıyorum kendimi...
Aslan kapana girdi mi çakallar bile diş bilermiş (Ertuğrul Bey)
Sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır (Turgut Alp)
İmtihanı geçen, kendini yere deviren adam olmak gerek evlat. O zaman en büyük pehlivan da sensin, en büyük kahraman da (İbni Arabi)
Yiğidi en çok korkutan tek bir dert vardır... O da sevda... (Deli Demir)
Oba dediğin birlik ve beraberlik olduğu zaman ayakta kalır! Birlik bozulmuşsa düşmanın karşısında yenilmeye, yok olmaya mahkumsunuzdur! (Hayme Ana)
Okla yay iyidir. Öyle hançer gibi, kılınç gibi adamın dibine girmen gerekmez! (Gündoğdu)
Demiştim halep bizim mezarımız olacak diye (Kurdoğlu) Merak etme Kurdoğlu, neslimizden birileri gelir mezarımızı burada komaz (Deli Demir)
Allah bir yiğit çıkarır.O'nun sancağı altında tüm alemi birleştirir. O'nun evlatları da Konstantiniyye'yi de feth eder. Kudüs'ü de alır. Mekke ile Medine'ye de hizmet eder (İbn-i Arabi)
Kaş dediğin yay, kirpik dediğin ok gibidir. Öyle bir bakacaksın ki erine, kalbinden vuracaksın (Selcan Hatun)
Eğer gökkubeyi mazlumların çığlıkları dolduracaksa, kutsal bildiğimiz töremiz, dilimiz, dinimiz ve toprağımız zalimler tarafından çiğnenecekse bizim kışlağımız olsa ne yazar olmasa ne... (Ertuğrul)
Derler ki; "Güneş belirmişken yıldızlara bakıp yön tayin edilmez." Bırak yıldızlarla uğraşmayı. Görmek istersen güneş benim elimde... (İbn-i Arabi)
Yiğide belâ yiğitlik yaparken gelsin. Şereftir. (Süleyman Şah)
İhanetle kazanılan toprak, Kayılara yurt değil ancak cehennem olur. (Ertuğrul)
Unutmayasın!.. Elindeki sırrı saklayamayana yeni sır vermez Sırların Sahibi... (İbn-i Arabi)
Onlar oyun kurarlar lakin bilmezler ki oyun kuranların da üstünde bi oyun kuran vardır(Ertuğrul)
................................................................................................................................................................
Arkadaşlar hatırladıklarım bu kadar bu sözlerin içinde sizin en sevdiğiniz söz hangisi? yorumlarda belirtebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRİLİŞ "ERTUĞRUL"
Historical FictionDİRİLİŞ ERTUĞRUL dizisinde damga vuran sözler ve sahneler... MUHTEŞEM... Reyting rekortmeni olan diziyi izlemeyen kalmasın.