Han falt lenger og lenger ned. Han var bare noen meter fra bakken.
SPLASH! Han ble splashet utover bakken. Øynene hans trillet bortover som hjul.Trollmannen landet mykt et stykke bortenfor.
- HAHAHAHA! Hva har du gjort nå da? Neste gang håper jeg du venter på propellfallskjermen din. HAHAHA. LOL. Flaks for deg at jeg er her.
Han tok opp en liten flaske med noe grønt i. Han helte det over restene.
Da ble det reversert. Øynene hans trillet tilbake i øyehulene og kroppen hans ble normal.-Takk, sa Frank.
-Ja. Jeg sparte på den der for jeg visste at det kom til å skje noe som dette. Men nå er det tomt. Så stakkars deg hvis du gjør noe sånt igjen.
-Ok.
Nå var de rett ved alvebyen.
-Nå må vi bare gå denne lille stien, sa trollmannen.
Det var bare en bitteliten sti mellom dem og alvebyen. De gikk noen skritt men så stoppet trollmannen.
-NEI! ropte trollmannen.
-Hva er det?
-Vi kan ikke gå denne stien! Vi må gå den andre veien!
-Hvorfor?
-Ser du ikke den steinen i veien?
Frank kunne se en bitteliten stein midt i veien.
-Kan vi ikke bare gå over den? eller rundt den?
-Nei! Det tar jo så syyyyyyyykt lang tid. HAHAHAHAHA!
-Nei. Bare se her.
Han gikk rett over steinen og så seg tilbake for å vise til trollmannen hvor lett det var. Men trollmannen var ikke der. Han gikk tilbake over steinen og løp for å finne trollmannen. Han fant ham et stykke bortenfor den lille stien.
-Hvorfor må vi gå en annen vei? Er ikke det mye lengere?
-NEI. Det går mye fortere enn å gå over den steinen.
-Det gjør det vel ikke! Jeg gikk over den på sånn 2 sekunder i sted.
-Ja vel, men jeg sier vi går denne veien. Så da går vi denne veien.
-Men jeg trodde du ville ha fiskebollene dine så fort som mulig.
-Ja, det vil jeg.
-Men dette er ikke den raskeste veien.
-Jo, det er det.
-Nei, det er det ikke!
-Jo
-Nei
-Jo
-Nei
-Jo
-Nei
-Jo
-Nei
YOU ARE READING
Fiskebollekrigen
FantasyDette er en VELDIG rar historie. En trollmann, alver og noen rare dotter.