Part5

38 10 1
                                    

Nem hittem volna hogy nagyobbak is lesznek itt.. Szóval megláttam Alexandert. Érdekesen nézte Sofiát és Marcust..  már akkor tudtam hogy valami fog történni. Edwarddal vettünk tombola jegyeket, utána táncoltunk. A tombola 12:00-kor volt. Csak egy karkötőt nyertünk, az is az enyém lett. Alexander egy gyűrűt, Sofiáék édességgel teli kosarat és egy csokor virágot nyertek. Sofival kimentünk sminkelni, mivel nekem egy kicsit elkenődőtt a szempillám. Útközben Alexander megállította Sofit, úgyhogy ők elmentek én meg odaültem Jennáékhoz. Nagyon izgultam hogy vajon miről beszélhetnek. Csak pár szót hallottam ilyesmiket  "A SULI ELŐTT", " MA AMIKOR",  "NEKED", "ESÉLY.
Ezekből már sok mindenre tudtam következtetni, de azért meghallgatom majd  az egész storyt. Jennáék elvoltak, Lenáék eltűntek. Lia és Barni beszélgettek, gondolom a szokásos KÉZILABDA témától. Ők így együtt nagyon jól elvannak. Beth és Agatha gondolom beszélgettek a fiúkról. Mint mindig. Mindenesetre VICTOR a suliba marad úgyhogy lehet majd kit zaklatniuk. Nélkülök unalmas lenne minden. Amíg ezen töprengtem, Sofia már ott állt mellettem és elmondta hogy Alexander neki adta a tombolán nyert gyűrűt. De nem csak ennyi történt, a helyzet egyre forróbbá vált....

Most vagy sohaWhere stories live. Discover now