5.

8.9K 199 45
                                    

Кучката се приближи към мен и прошепна нещо в ухото ми,но не успях да я чуя заради шока,който изпитах когато усетих нещо хладно да се опира във врата ми. Реагирах бързо и изтръгнах ножа от ръката и. Голяма грешка. Този път нищо нямаше да ме спре да накажа шибаната психопатка,която току що се опита да ме убие. Опрях ножа до гърлото и,след което започнах да вървя бавно към леглото. Тя нямаше избор,освен ако не искаше да умре.

-Обичаш да играеш игрички,така ли? - попитах я тихо,а тя не смееше да каже и дума. Вече беше легнала и аз бях върху нея. Ножа все още беше опрян до гушата и. Само едно движение и щях да я прережа. -Съблечи се. - наредих и.

Тя ме погледна жално,но след като видя че номера няма да мине започна бавно да сваля униформата си. Мамка му,беше секси. Започнах да хапя настръхналите и зърна. Явно беше възбудена. Слизах все по-надолу,докато не стигнах до мокрото и котенце. Когато го засмуках кучката започна да вика,защото и харесваше.

-Бъди по-тиха,инъче знаеш какво ще последва. - казах,като притиснах ножа още повече към нея. Тя кротко кимна с глава.

Продължавах да смуча клитора и. Доставяше ми удоволствие. С едната си ръка разкопчах панталона си. След като го извадих го насочих към входа и и рязко го вкарах. Започнах да я чукам бързо,а тя беше сложила едната си ръка върху устата си,за да заглуши крясъците си. Беше толкова тясна,мамка му. Едва се сдържах да не свърша. Влизах и излизах с бързо темпо от влажното и коте и преди да се усетя ме връхлетя най-мощния оргазъм до сега. Вкарах го в устата и свърших в нея.

-Искам да го глътнеш. - наредих и,докато се обувах. Тя направи това,което и казах и стана от леглото. - Пак ще се видим. - намигнах и и излязох от килията.

-Ще те чакам.- това бяха думите,които чух да излизат от устата на малката курва. Значи искаше още,така ли? Определено щеше да си го получи. Никой не се ебава с Хари Стайлс.

Хора,съжалявам за рядкото качване на глави напоследък. Нямах муза. Дори имам чувството,че и тази глава не ми се получи. Обещавам вече да качвам по-често. Благодаря на всички,които следят тази и другите ми истории,страхотни сте! 💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Prison (H.S)Where stories live. Discover now