Açılış müziği ne kadar b.ktan olasada anime oldukça mükemmel.
Animeyi dram gerilim korku içine koyabilir heralde.
Normalde bir animede ana karakteri yada kız karakterleri severim ama bu animede farklı.
En sevdiğim karakter.
Armin e benziyo biraz kız gibi uzun saçlı ama erkek ve çok cool!
Animenin kötü yanı ise ilk başlarda sıkıcı olması.
Konu:Another’de hikaye 1998 yılında geçmektedir fakat hikaye 1972 yılında yaşanan olaylara dayanmaktadır. 1972 yılında, küçük bir kasaba olan Yomiyama kasabasında, Kuzey Yomiyama Orta Okulu’nun 3-3 sınıfının başarılı ve sevilen öğrencisi Misaki hayatını kaybeder. Tüm öğrenciler ve öğretmenler bu ani ölümle şoka uğrar fakat öğrencilerden birisi “Misaki ölmedi, bakın işte orada” deyince tüm sınıf, hatta öğretmenler bile Misaki sanki yaşıyormuş gibi davranmaya başlarlar ve hayatlarına devam ederler. Misaki’nin sırası sanki kendisi gerçekten orada oturuyormuş gibi boş bırakılır ve hatta mezuniyet törenine bile sırası götürülür. Buraya kadar her şey garip olsa da sıra dışı bir şey yoktur. Fakat mezuniyet resmi çekildiğinde herkes şok olur çünkü merhum Misaki de resimde görülebilmektedir. Ölü gibi bembeyazdır, fakat yinede resimdedir ve gülmektedir.
1998 yılında ise asıl hikâyemiz başlıyor. 15 Yaşındaki Koichi Sakakibara, babasının Hindistan’daki işi nedeniyle büyükanne ve büyükbabasının yanına, Yomiyama kasabasına taşınır. Koichi, Kuzey Yomiyama Orta Okulu’nun 3-3 sınıfında okuyacaktır fakat ciğerlerinde yaşadığı “Pnömotoraks” (ciğerlerin hava kaçırması) adlı rahatsızlığı nedeniyle ilk birkaç hafta okula gidememiştir. Hastanedeyken okuyacağı sınıfından üç arkadaşı onu ziyaret eder fakat davranışları biraz tuhaftır. Gecesinde ise hastanede okulunun üniformasını giyen ve adının Misaki Mei olduğunu öğrendiği, sol gözünde göz bandı takın gizemli bir kız ile tanışır. Çok geçmeden Koichi okula başlar ve Misaki ile aynı sınıfta olduğunu görür. Koichi okula başlarda ortada garip bir durum vardır. Herkes biraz tuhaf davranmaktadır ve tüm sınıf Misaki’yi görmezden gelmekte, sanki yokmuş gibi davranmaktadır. Ayrıca ortada 3-3 sınıfının lanetli olduğu hakkında bir söylenti vardır. Koichi bu söylentilerin üstüne gider fakat sınıftan kimse ona tam olarak ne olduğunu söylemez. Tek bildiği lanetin 1972 yılında yaşanan olaylarla bir ilgisi vardır. Çok geçmeden ilk kurban verildiğinde Koichi her şeyi öğrenir fakat artık çok geçtir. Çünkü lanet başlamıştır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzlediğim Animeler Hakkında Herşey
Teen FictionBenim izlediğim Animeler hakkında fotoğtaflar, bilgiler, sohbetler !!!!