Liaaaaaa
Ye mak nak ape?.Lia ade kerja sikit kat dapur tadi,maaf ye mak.Lia dah siapkan makanan nak makan?Lia boleh hidangkan,nak?.
Eee,tak kuase aku lah makan masakkan kau,entah-entah kau bubuh racun ke julap ke eee takut aku.Yelah kau tu kan anak kesayangan bapak kau tu,mestilah kau nak bunuh aku kan,kalau aku mati kau boleh kaut harta bapak kau tu,betul??.
Ya Allah,mak Lia takde niat macam tu pun mak,Lia cuma tanye je kalau mak taknak takpe lah tapi takyah hina Lia.
Eeleh,acah baik pulak kau ni nak tunjuk Yang kau tu sopan kan?yelah anal yatim maklumlah kan,tak gitu?
In,akak takde niat nak buat tu.Sumpah demi Allah.
Hei!!nak sumpah-sumpah pulak by the way please call me Encik Innarah key kau ingat kau siape dalam rumah ni.
Tah,perasan macam permaisuri pulak!!
Ish,korang ni asyik nak buli Lia ni je
Takde kerje pain ke hah !Amboi,dah pandai nak backup pompuan ni pulak action hero nampak.
Pang!!!
Mak long !tengok abang ni dia lempang In.
Eh!Adrian!why you slap your cousin,don't be rude ye.
Arh!!Adrian nak keluar!
Adrian!Adrian!Adrian!!nak kene budak ni!! Ni mesti pasal budak ni!arh!!
Mak Long!.Siap kau pompuan!!
Maklong janganlah kecik hati pasal abang Adrian tadi.
Macam mane tak kecik hati,maklong ni besarkan dia Dari kecik hingga besar,tup-tup dia bust macam ni Kat maklong. Walaupon dia cume anak angkat maklong.
YOU ARE READING
I LOVE YOU
RomanceSeperti seorang Cinderella,Lia dibuli oleh sepupu tirinye Dan mak tirinye namun abang angkatnye begitu prihatin padenye sampai hendak kahwin dengan adik angkatnye namun...