ΚΕΦΆΛΑΙΟ 2

13 3 0
                                    

Τον είδα να με πλησιάζει!!  Omg omg 😱....
Αλλά τελικά έφευγε. Απογοήτευση! !:(
Πήρε την βέσπα του και έφυγε...

.....

Τέλειωσα την πίτσα μου και ξεκίνησα για να πάω στο πάρκο να καθίσω σε ένα παγκάκι! Όμως ακούω μια κόρνα! Ήταν του μεσιε από πριν. Τον αγνόησα και συνέχισα για το πάρκο!

Σε κάποια φάση τον βλέπω να με ακολουθεί. Μπαααα..... Η ιδέα μου θα είναι ! Ή μηπωςς? ?  Μάλλον όχι δεν έρχεται για έμενα!!
Με πλησιάζει και κάθεται στο παγκάκι μαζί μου!

"Με λένε Λούκα" άκουσα να λέει. Κοίταξα γύρω μου να δω αν απευθύνετε σε έμενα κι όντως σε έμενα απευθυνόταν.

"Αλίκη" του ανταποδιδω με χειραψία.

"Τι κάνει μια όμορφη κύρια μόνη σε ένα πάρκο?" είπε...

"Εεεεμμμμ.... Βαριομουν και ήθελα να κάνω μια βόλτα!" του είπα! Νομίζω αρχίζουν κοκκινίζουν τα μάγουλα μουυ! ! Ομγγ. Ελπίζω να μην φενεται!!

"Μάλιστα μάλιστα... Και πόσο είσαι??" ρωτάει από περιέργεια.

"17,5 εσύ??"

"Εγώ 18"

"Μαλισταα! !"

"Μήπως θες να σε πάω καμία βόλτα με το σκούτερ μου?" οχχ. .. Τι να πω? Μου αρέσει πολύ μπορεί να μην μου ξανατιχει τέτοια ευκαιρία!!!

"Αμέ" δέχτηκα αμέσως!

...


"Πέρασα τέλεια" είπα στην κολλητή μου την Στέλλα! Είναι μελαχρινή με πράσινα μάτια και είμαστε από την πρώτη δημοτικού μαζί!!! Είναι τέλεια κολλητή και έχει τέλειο χαρακτήρα!!💗

"Θα κανείς καμία φάση με αυτόν?" με ρωτάει γελώντας!

"Τι λες καλέ? Αυτός σιγά μην με κοιτάξει αυτόν τον μοιάζουν αλλά πράγματα...

......

"Καλημέρα!" άκουσα μια φωνή να λέει! Και ναι είναι η μαμά μου η Νίκη.

"Καλημέρα!!" της είπα γεμάτη κέφι!
Ντριν Ντριν. Έχω μυνημα?  Και ναι είχα μήνυμα!   Μόλις ειδα το όνομα άρπαξα αμέσως το κινητό μου για να δω τι γράφει! Από τον Λούκα είναι!!💎 το οποίο λέει:

Ετοιμάσου και κατεβα θα σε πάω στο σχολείο! Σε περιμένω και γρήγορα!

Αμέσως τότε σηκώθηκα ντύθηκα γρήγορα. Έβαλα ένα μαύρο ψυλοκαβαλο τζιν μαζί με ένα άσπρο τοπακι και τα souperstar μου! Έκανα μια κοτσίδα και έφαγα χωρίς καν να φάω!

"Που πας δεν θα φας?"

"Όχι με περιμένει ο Λουκάς!"

"Ο ποι..."

Έφυγα αμέσως και δεν την άφησα να ολοκληρώσει!

"Γεια σου Λούκα !" φορούσε ενα τζιν με ενα τοπ και ενα τζακετ! !Οοοο είναι τόσο θεός!!!

"Γεια σου ομορφούλα!" μου είπε και αμεσως μου κοκκινισαν τα μάγουλα!

....

"Μα που πάμε δεν είναι από εδώ το σχολείο" δεν μου απάντησε όμως και για και στιγμή ανοισηχησα! !
____________________________________

Γεια σας παιδεςς 💗💗💗

Και να το και το δεύτερο παρτ! !

Ήταν μεγάλο και γι'αυτο ελπίζω να σας άρεσε!!💎

Έχω πολλά να γράψω στα επόμενα παρτ μην ανυσηχειτε!

Τα λεμεεε! !!!💗💎💢

My Little Babe!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora