Maddy hotărârște să-l caute in cartierul găsit pe internet.
Se trezeşte de dimineaţă,face un duș rece căci azi e o caniculă greu de imaginat in Constanța.Imbracă nişte jeanşi scurți și un tricou pe care scrie "i will find You".
Iși lasă părul blond desprins,ia micul dejun.09:04
Porneşte in căutarea lui Bogdan, ea sperând că-l va găsi la fel neschimbat.
Întreabă de el pe acolo, o vecină de a lui ii spune numarul apartamentului, se duce-n grabă, sună la ușă, iși verifică părul in ecranul telefonului, in timp ce deschide o femeie inaltă de vreo 27-28 de ani, cu parul negru și cu ochii albaştri, era chiar frumoasă, foarte frumoasă.Intreabă de Bogdan.
-Bună,Bogdan e acasă?
-Nu,dar cine îl caută ,zice ea.
-O prietenă mai veche,zic eu.
-Poți să vii mâine după-amiază ,va fi acasă.
Inchide ușa.
Se simte penibilă și totodată rănită.
Se gândea că el o va aștepta cu brațele deschise și va fi singur? NORMAL CA ARE IUBITĂ.
Pleacă acasă,se oprește prin magazine.Iși ia inghețată,pe ea o calmează dulcurile.Cred că pe oricine suferă din dragoste.20:30
Maddy devine agitată, mai mult decât agitată, geloasă.Foarte geloasă, pe fata cu ochii albaştri.
Nerăbdarea o dă gata și se hotăreşte să-l caute din nou... Sperând că nu e ceea ce crede ea,chiar daca era foarte vizibil.
Iese din casă.
-La naiba ! Ce idioată sunt ! Zice ea,după ce tocmai s-a impiedicat de scări.
Urcă in mașină,și pornește către locație.
Bate la ușa.
De această dată deschide Bogdan și preț de câteva secunde rămâne blocat,uimit.Trage aer in piept și o intreabă.
-Doamne Maddy,ce cauți aici ? Cum m-ai găsit ?
-Chiar contează asta?
-Mnu...se bâlbâie preț de câteva secunde și o întreabă :
-De ce m-ai căutat Maddy?
-Pentru că nu te-am uitat Bogdan,dar imi pare rău,cred că te-am deranjat destul.Presupun că ti-a zis iubita ta că te-am mai căutat.
-Iubita mea ? Sunt singur Maddy.
-Ea e colega mea de apartament și colega de muncă.Atat.
-Ah...Ma rog,nu ti-am cerut explicatii.Dar nu mă așteptam să fi singur.
-Păi sincer să fiu,Cupidon a tras in mine ca nebunu' dar nu m-a nimerit unde trebuie și au urmat o serie de relaţii eșuate și nasoale.
-Hmm, ce viaţă!
-Ă, cred că nu e tocmai politicos să te tin in faţa uşii, intră te rog.
-Nu e nevoie. Poate e colega ta acasă.
-Anna probabil e cu iubitul ei ciudat, motociclist.
-Ah, inteleg.
-Deci intri?
-Da.
In cele din urmă,Maddy și Bogdan au pierdut noțiunea timpului,au stat la povești până la miezul nopții.Ce vorbareți nu ?
-Eu trebuie să plec,s-a făcut târziu.
-Te conduc,zice Bogdan.
-Nu e nevoie,sunt cu mașina.
-Atunci,ne vedem mâine ?
-Sigur.