sexlesson 1: deel 5

13.2K 83 0
                                    

isa:
even later zijn we druk bezig met mijn werk. idfk hoelaat ik hier weg mag. mijn hard slaat een slag over waneer ik hem hoor vragen aan mij : 'wat denk je ervan om sexlessons van me te nemen bby...?'  ik word rood en wil weg rennen maar doe dat maar niet. ik voel kriebels en daar schrik ik van want ik wil absoluut niet dat ik verliefd op hem word! maar hij is wel knap en heeft prachtige ogen mooie lag met witte tandjes beautiful hair en een mooi lichaam...oke oke nu weet ik het wel....ik denk dat ik toch gevoelens voor hem heb...maar hoe ?! 'w-wat??' vraag ik zacht. 'sexlessons...van mij te nemen...' zegt hij mooiiii.  ik knikt zacht : oke. 'maar....waneer beginnen we dan...' vraag ik. 'nu met les 1' zegt  hij. 'wat is les 1' vraag ik. 'nog niet zo erg dat is eerst zoenen en bite kiss enzo....maar les drie is wel al: fuck you...' zegt hij. voor dat ik iets kan zeggen drukt hij zijn lippen op de mijne.

brandon:
ik ben blij dat ze ja zij en kus hij hard en wil nooit meer stoppen. ik ga uiteindelijk naar haar nek en zoek haar gevoelige plek op. ze geeft ineens een zachte kreun dus  ik ga expres op die plek zoenen. ze kreunt steeds ietsje harder en ik begin haar zuigzoenen te geven.

sexlessons from my teacher ft Brandon Rowland Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu