-1- Beautiful monster

399 27 139
                                    

Το κενό της βλέμμα καρφώθηκε στο είδωλο της που έδειχνε ελκυστικό μέσα στο στενό μπλε φόρεμα της. Έβαλε τον ιμάντα στους μηρούς της και τοποθέτησε το στιλέτο της με προσοχή, αυτό ήταν τ όπλο της. Αυτό και το μυαλό της, δυσδιάκριτα κι επικίνδυνα πράγματα που μπορούσαν να σου κάνουν μεγάλη ζημιά.

Έριξε στο λαιμό της λίγο από το μεθυστικό άρωμα της, φόρεσε τα μακριά σκουλαρίκια που το τελευταίο θύμα της χάρισε. Δεν είχε ενοχές για τις δόλιες πράξεις της, η εκμετάλλευση άλλωστε ήταν μέρος του παιχνιδιού. Τηλεφώνησε στο αφεντικό της κι έμεινε στη γραμμή ως που να ξεπετάξει τη νέα του κατάκτηση.

Την άφησε να ακούει τις φωνές της άλλης να απολαμβάνει τα προσόντα του. Στην αρχή την ενοχλούσε αφάνταστα, τώρα θα έλεγε πως την άφηνε παγερά αδιάφορη. Στο μυαλό της υπήρχε μόνο η εκδίκηση και σίγουρα ο πολυγαμικός πρώην εραστής δεν θα τη γλίτωνε. "Θα μου το πληρώσεις καλέ μου" μουρμούριζε από μέσα της καθώς τον άκουγε να έρχεται σε οργασμό λόγω της εφήμερης γκόμενας του.

"Σου έχω δουλειά Νίρμα" την ενημέρωσε και της έδωσε μερικά στοιχεία. "Είναι σχετικά νεαρός σε ηλικία, εύπορος κι εθισμένος στο τζόγο" είπε. "Ευτυχώς δεν μου έδωσες κανένα πορνόγερο πάλι" απάντησε χτυπώντας τα νύχια της στην επιφάνεια του ξύλινου πάγκου. Ο Ντίλαν δεν άργησε ν αντιληφθεί τη νευρικότητα της.

«Πέρνα από το γραφείο μου πριν αναχωρήσεις για τη λέσχη»

«Περιορίσου στη μία για σήμερα»

«Μ αρέσει που ζηλεύεις ακόμη κι αν σου είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται να είμαι ποτέ αποκλειστικά δικός σου»

«Γελιέσαι καλέ μου, σ έχω ξεπεράσει προ πολλού. Μάθε ότι αν δεν μας έδεναν οι κομπίνες και το χρήμα δεν θα μ έβλεπες ξανά»

«Είσαι ζόρικη και μ ερεθίζεις, σ ένα τέταρτο να είσαι στο γραφείο μου»

«Δεν νομίζω»

«Δεν στο ζήτησα, το απαίτησα»

«Πάσο»

Πήρε τα κλειδιά του πολυτελέστατου αμαξιού της, έβαλε μπρος, γκάζωσε κι άφησε στην άσφαλτο το αποτύπωμα της. Άναψε το τσιγάρο της καθώς σκεφτόταν τις φλέβες στα γυμνασμένα του χέρια και τους κοιλιακούς του. Σταμάτησε να κάνει πρόστυχες σκέψεις, δεν της άξιζε να μοιράζεται πια έναν άνδρα προτιμούσε να έχει επιτέλους κάποιον ολότελα δικό της.

Κάποιον που θα χάνει το μυαλό του εξαιτίας της, θα φτάνει στα όρια της παράνοιας για πάρτη της, θα πουλάει και τη ψυχή του στο διάολο για να ικανοποιεί τα θέλω της. Η μοίρα έμελλε να της κάνει το χατήρι, απόψε θα έριχνε στα δίχτυα της το πολυπόθητο κορόιδο.

Warning
Ήθελα να σας προειδοποιήσω για το ακατάλληλο περιεχόμενο της ιστορίας και να σας προτρύνω να το αφήσετε σε περίπτωση που η πλοκή ή το μετ έπειτα ερωτικό κομμάτι σας ενοχλεί αν όμως είστε φαν των dirty βιβλίων θα χαρώ να σας έχω μαζί μου ως το τέλος και να δεχθώ τις απόψεις σας.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: May 27, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Βρώμικο παιχνίδιDove le storie prendono vita. Scoprilo ora