Sorgu..

9 0 0
                                    

İyice utanıyordum. Meteye  gülümsedim ve ona herşey cok güzel olucak tam derken odamın penceresine taş atmıştı Enes. Meteyle hemn telaşlandık. Mete burada kal gizem dedi. Bende tamam dedim. Ama orada kalmazdım. Mete nin arkasından koştum. Meteyle dışarı baktık ama kimsecikler yoktu bile. Annem koşarak yanıma geldi. Noldu noldu diyerek koştu. Pencereyi gösterince o bile telaşlanmıştı. Annem hemen polisi arıyorum diye cevap verdi. Bende hayır anne gerek yok dedim. Annemde pekala bunu yarın konuşucaz. Dedi. Hadi geç oldu cocuklar yatağınıza dedi. Meteyle beraber. Pekala diyerek cevap verdik. Ve başka bir odaya geçtik mete ile.
Mete gizem bu olanlar için cok üzgünüm. Eğer seni sevdiğim kadar keşke sana sahip cıkabilseydim dedi. Bende mete sacmalama şuan en ihtiyacım olan zamanda yanındasın dedim ve sıkıca sarıldım. Ve Meteyle uyumuştuk. Sabah olmuştu. Annemde cocuklar diyerek içeri daldı. İinan hiç kalkasım yoktu. Meteninde öyle sanırım lanet okulla gitme vaktimiz gelmiş diyerek cevap verdim. Nete de sanırım öyle diyerek cevap verdi. Annemde hadi ama cocuklar diye cevap verdi. Mete de tamam tamam bişey demedik dedi. Ve gülmeye başlamıştık. Annemde kahvaltıya bekliyorum sizi diyerek oda dan cıktı. Mete günaydın diyerek gülümsedi. Bende günaydın deidm ve yanağımdan öptü. Hemen annemin odasına geçtim ve üstümü değiştirdim. Kahvaltıya oturduk Meteyle sanırım bu pekte kahvaltı değil mahkemeye gelmiştik. Resmen. Annem bizi sorgulaya cekiyordu. bizde hiç bişey bilmediğimizi söyledik. Ve olayın hemen gercekleştiğini söyledik. O anda mete AA gizem geç kalıyoruz dedi. O anda kesinlikle diyerek koşmaya başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad BoysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin