okulun ilk günü

36 4 6
                                    

Benim için yağmurlu sabahtı resmen kalktım ve yatağımın camına doğru ilerledim cama baktığımda havanın karardığını fark ettim kendi kendime ah kahretsin okula nasıl gidicem dedim hemen hazırlandım ağzıma iki üç bişeyler tıkıştırdıkdan sonra hemen durağı gittim hemde o havada
Yağmur yağmaya başlıyordu kendi kendime nerde kaldı bu lanet otobüst
Diyerek beklemeye başladım otobüst nihayet gelmişti ve hemen bindim ve okula geldiğimde herkes yeniydi tabi bende bi an kızarmaya başladım çok utanıyordum herkesin gözü bendeydi
Napcağımı bilmiyordum sınıfın kapısını açınca iyicene utanıyorum o lanet kapıyı açmak istemiyordum ama açmak zorundaydım ilk günden geç kalmıştım ve kapıyı açtığımda hoca bana bakarak galiba geç kalan öğrencimiz gelmiş diyerek beni iyice utandırıyordu bende sesizce evet benim galiba diyerek cevap verdim hemde o anda kendime sıra bulmaya çalışıyordum
hoca bana şuraya geç gizem dedi ahh olamaz tanımadığım bi çocuğun yanına mı geçicektim ve o kadar bi kızın yanına boşken ve hocanın dediğini yere oturdum hoca dinliyordum yavaşça biri ştt gizem dedi bende etrafıma bakıyordum hoca bana bi sorun mu var gizem diyerek cevap verdi bende hayır yok hocam diyerek cevap verdim zill çalmıştı bi çocuk yanıma gelerek selam dedi bende ona selam dedim sana seslenen bendim dedi bende noldu bişimi söylicektin dedim oda yani diyerek cevap verdi aklıma bir sürü şeyler geliyordu bende hemen rahat ol söyleyebilirsin dedim oda bana tanışalım mı dedi bende bunu mu söylicektin dedim oda evet istersen tanışmayalım diyerek trip atıyordu bende saçmalama lütfen diyerek cevap verdim çocuk sırtıyordu benim adım mete diyerek cevap verdi bende gizem diyerek cevap verdim o sırada zill çalmıştı hocayı bekliyordum sessizcene yanıma bu çocuk gelerek hey sersem bana silgini ver dedi bende hey o lanet elini cekicek mısın yoksa ben mi sana cektiriyim diyerek cevap verdim o an sınıf oolamaya başladı mete rahat bırak kızı diyerek cevap verdi çocuğun adı enesti çünkü kendini belli ediyordu enes metenin yakasından tutup tahtaya itti bende ne napıyosann sen ya diyerek cevap verdim enes kulağıma seninle sonra görüşcez diyerek cevap verdi enes rezil olmuştu sınıf ona bakıyordu mete yanıma geldi korkma bişi yapmamaz sana ben senin yanındayım diyerek cevap verdi kendimi az da olsa güvende hissediyordum.

Bad BoysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin