Pansuman ..... bölüm 4

845 56 5
                                    

Gayet neşeli bir şekilde okula geldik geldik . Sınıf girmek üzerydik içeride sadece Yong Hwa vaardı .Ve biz içeri girer girmez üzerimize yürüdü.Ardından Hyun Joong 'a sıkı bir yumruk geçirdi . Birbirlerini öldürmek istiyorlardı sanki . Ne olduğunu anlamamıştım. Onları ayıramıyordum bende birden ortalarına geçtim .Bana vuramazlardı. İkiside durdu.Hyu Joong 'un kaşı ,Yong Hwa 'nın dudağı patlamış kanıyordu.Mi Hi ye işaret çaktım.Hyun Joong 'u kolundan tutup götürdü ve bende Yong Hwa 'nın bileğini kavradım .

Okuldan çıktık ve konuşmadan yürüyorduk. Durdum ve beni burad beklemesini söyledim. Karşidaki eczaneye gittim ve pansuman için gerekli malzemeleri aldım.Beni orda bekliyordu.Ağzı yüzü ve hatta tişörtü an içindeydi ama çoook masum gözüküyordu.Tekrar bileğini tuttum ve parka doğru yürudük. Hiç konuşmuyorduk. Banka oturduk ve kanayan dudağını temizleyip ona pansuman yaptım. Sessizliği ben bozdum

-Neden Hyun Joong 'un üzerine atladın ve ona yumruk attın ?

-Aynı barda çaalıyoruz duymuş olmalısın . Dün gece orda Hyun Joong la tartıştık . Hyun Joong hemen gidip bar sahibine bizimle aynı gün çalmak istemediğini ve benim grubumu başka güne almalarını söylemiş.

Biz başka gün çikamayız ve onların olduğu günde çıkmazsak sahneye müzik hayatımız biter.Bu yüzzden onunla kavga ettim .

-Bunu onunla konuşamazmıydın ?

- Hayır bunu onunla konuşursam eline koz vermiş olurum . Ayrıca onunla konuşmaktan nefret ediyorum.Bu arada sen belki adımı biliyorsundur ama ben yinede söliyeyim ben Yong Hwa .

- Bende Lee Gyu Won .

Bunları söyledikten sonra aklım başıma geldi . Okula dönmemiz gerekiyordu. Hemen onun kolunu tuttum ve koşmya başladık. O sırada karşımızdan Mi Hi ile Hyun Joong geliyordu. Karşı karşiyaydık.Yong Hwa 'nın ona vurcağını hissetmiştim elini yumruk yapmış burnundan soluyordu. İstemsiz olarak elini tuttum kavga etmelerini istemezdim.

o anda yumruğunu gevşetti. Hyun Joong ise gözlerini ellerimize dikmişti bunun farkına varınca elimi geri çektim.

.................... Yong Hwa ...................

Neden bu kızı gördüğumden beri , o benim üzerime düstüğü andan itibaren neden garip hissediyorum ?Üzerime düştügünde neden onu öptüm ? Aissshh saçmalıyorum . Amacım Hyun Joong 'u kızdırmaktı sadece o gün .Ondan hoşlanıyor olamam . Hayırr hoşlanmıyorum saçmalik bu . Peki neden elimi tuttu? Ne yapmaya çalısıyor? Hyun Joong 'un baktığını anlaynca elini neden çekti? Bu kızı anlayamıyorum .

......................Hyun Joong ...................

Mi Hi ye minnettarım . Bana pansuman yapıp benimle ilgilendi . Elleri ne kadar kibar . Aishhh ya şu Yong Hwa 'ya ne demeli ? uyuz herif . Peki ya Lee Gyu Won neden onun elini tuttu ? beni korumak için Mi onu korumak içinmi ?Ahhhh o kızı bu kadar takmamalıyım ama Yong Hwa 'nın yüzü neden farklıydı. Mutlu gibiydi. İşte şimdi zayıf noktanı buldum ondan mı hoşlanıyorsun Yong Hwa yakaladm seni .

( lee Gyu Won anlatmaya devam ediyor.)

Elimi geri çektim hemen . Mi Hi anlatmaya başladı okul zili çojtan çalmıştı ve biz ceza alacaktık kesin. Hep beraber okula koştuk . Müdür bey kapıdaydı ve bizi görünce eliyle gelin işareti yaptı. Odasına çıkmıştık.

- Siz dördünüz cezalısınız .................,.

Ne daha ben geleli kaç gün olmustu ki hemen ceza aldım .Hemde böyle bi ceza . İnanamıyoum . Anneme nasıl söyliyeceğim ????????

Bakalm ne ceza aldılar ve neler olacak ? Lütfen vote ve yorumlarınızzı esirgemeyin benden . Ayrıca bu bölümu en yakın arkadaşım korecanıma ithaf ediyorum :-) :-) :-)

İlk Aşkım SARANGHAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin