Öpücük Olayı bölüm 2

998 46 3
                                    

Biz böylee yolculuğa devam ederken tabii kulaklık hala kulağımda . Okula yaklaştığımızı fark ettim. Otobüs durmadan hemen önce kulaklıgı çıkarıp teşekkür ettim. Oysa sadece gülümsedi çok güzel gülüyordu. otobüs durdu ayağa kalktım ve indim hemen .Yürümeye başladm .

Ahhh o sırada benim salaklığım yüzünden ayağım takıldı ve bana doğru yürüyen bi çocuğun üzerine düstüm .Düşerken otobüsteki yakışıklıyı gördüm. Durmuş öfkeyle bize bakıyordu fakat hiç birsey söylemedi .Birden kafamı çevirdim. Üzerine düstüğüm çocukta ona bakıyordu gözlerinden alev fışkırıyordu sanki ...Birden belimde bir el hissettim .

Üzerine düstüğüm çocuk belimi kavramış beni kendine yaklaştırdı önce otobüsteki yakışklıya baaktı ve sırıttı sonra bana bakıp tatlı tatlı güldü ve yanağıma bir öpücük kondurdu .

Nolduğunu anlamamaıştm hemen ayağa kalktım. Ardımdan oda kalktı ayaga ve ben o sinirle ona tokat atıp bağırmaya başlamıstm .çok şaşırmısti ve oda bana bağırmaya basladi

-sen kimsin de bana tokat atıyorsun aptal kız

-hey ne demek kimsin beni sen öptün pislik .Asıl sen kimsin ve beni ne hakla öpersin ?..

-Aish seninle uğraşamayacağm

arkasını döndü ve gitti . Sinirden çatlamak üzereydim . Ne sanıyordu kendini nasıl benni öperdi tamam kabul yakışıklıydı ve vücüda da iyiydi ama bunu yapamazdı aptal şey pislik ,domuz,lanet herif . Otobüsteki yakışiklı da etrafta yoktu galiba gitmiş aissh

Bu gün daha neler olacaktı acaba ? Yeni okulumun kapısındaydm . içeri girdim ve müdür odasına doğru yürümeye başladm .

........................Yong Hwa ...................... ( yong hwa'nın gözünden )

Aptal kız sanki çok güzel ve önemli birisi sadece ufak bi öpücük ne var bunda bu kadar uazatacak salak birde bana tokat attı . Sanki ona karşı bişeyler hissediyorum da . Sırf Hyun Joong 'u kızdırmaktı amacım . Kız üzerime düştüğunde nasıl da baktı öyle . O kızdan hoşlanıyor sanırım.

.....................Hyun Joong ........................( Hyun Joong 'un gözünden )

Bu sabah o kız kulaklığımı aldığnda uyumuyordum. O cok iyi birine benziyor . ama Yong Hwa onu öpünce neden bu kadar sinirlendim . Ahhh o şapşal kesin benim o kız dan hoşlandığımı sandi beyinsiz herif . O kız sadece iyi biriydi düsünce bu yüzden endişelendim galiba .

Gyu Won ( başrol kız ) devam ediyo anlatmaya

Müdür odasına girdim ve oturdum on dakika sonra zil çaldı . Müdür beni yeni sınıfıma götürp arkadaşlarim ve ögretmenimle tanıştıracaktı . Bir sınıfın kapisina geldik . O kapıyı açtı ve içeriye girdik . Müdür :

- Çocuklar bu Lee Gyu Won yarı Türk yarı koreli . Artık sizinle eğitim görecek ona yardımcı olun .

- Merhaba ben Gyu Won lutfen bana yardımcı olun.

- Gyu Won senin sıran şurası en arkada üclü sıralardaki ortadaki oturabilirsin.

- Saolun

Sırama oturdum ama yanımdaki iki sıradan boştu . O sırada müdür sınıftan çıkti 5 dakika geçmeden kapı çalındi. İki öğrenci aynı anda kapıdan geçmeye çaalışıyordu ve birbirlerini itiyordu .

B i saniye bi saniye onlar onlar olmamaz olmamalı . Sevinmeli mi üzülmeli mi yoksa korkmalımıydım kapıya bakıp kalmıştım.

İlk Aşkım SARANGHAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin