Prima Zi

25 1 0
                                    

Alia Pov.

E luni dimineața,o zi în care nu ai vrea sa te trezești cu cearcăne la ochi cu machiajul pe jumătate șters și mai ales după o noapte de petrecere.

Însă eu așa o fac, de ce ? , pentru că acea prietenă destul de nebună ma obligă sa îmi petrec serile de sfârșit de săptămână cu ea.

Ma ridic destul de somnoroasă din pat și îmi târăsc picioarele până la baie să îmi fac rutina,să mă îmbrac și să alerg spre școală ca o descreierată, fiindcă o sa întârzi.

Mă îmbrac destul de lejer..cu un tricou alb destul de larg,niște blugi negrii și nesfârșiții mei converși .Îmi iau ghiozdanul , îmi bag căștile în urechi și alerg spre ieșire.

Drumul spre școală a fost destul de lejer până sa trec ultima trecere de pietoni , mai aveam doar doua benzi albe de trecut până să aud un claxon apropiindu-se de mine, zăresc o lumină și cad cât sunt eu de mare pe jos.Înainte să îmi pierd cunoștința simt o durere destul de mare la piciorul drept și zăresc ieșind dintr-o mașină alba o tipă de vreo 23 de ani cu păr castaniu,ochi căprui și fiind într-o fustă, era destul de speriată.

Alina Pov.

Se aude un bubuit..ies afară din mașină și observ pe trecerea de pietoni o fată întinsă pe jos.Nu stau prea mult pe gânduri,o iau de jos,îi caut actele de identitate, dar observ că nu le are, o iau de jos și o duc acasă .

Adusă acasă la mine o pun pe pat și observ ca e destul de frumoasă ,parul castaniu ii atârnă pe spate iar tricoul destul de larg ii sta super sexy. O analizez timp de 2 ore și decid să îmi iau o cana cu apa.

Alia Pov.

Mai târziu ma trezesc într-o cameră și constat ca nu e a mea, încerc sa ma ridic din patul rece și aud pași ce vin spre mine..nu apuc sa ma pun în pat ca acei pași intra pe ușă cu repeziciune.

-Ești ok ? întreabă acea persoană necunoscută mie.

-Da,cred.Zic eu puțin neconfortabila.

-Nu aveai nici un act de identitate și nu am putut sa te las acolo.

-Eh mersi..chiar dacă tu ai dat peste mine. Răspund eu cu ură.

-Pai, tu ai trecut pe roșu și...era prea târziu când ai auzit ultimul claxon, apropo eu sunt Alina...sunt noua profesoară de la liceul în spre care te îndreptai.

-Oo tu ești noua profa pe care o s-o terorizeze colegii pana la sfârșitul anului ? Drăguț.

-Să sperăm ca nu.Răspunde ea amuzată.

-Dacă e totul în regula o sa te las sa te odihnești..eu ma duc spre școala , tocmai am întârziat în prima mea zi.

Am terminat și acest capitol sper să vă placa .

ProfaWhere stories live. Discover now