o_o

9 0 0
                                    


Alia.Pov.

Au trecut două săptămani de când am realizat că nu am nici o șansă ca profa' de istorie sa îmi fie amică , Doamne fereste , e o tipă de treabă doar ca e profa mea si nimic mai mult , nu am cum să mă duc cu ea la cafea în pauze și să îi bârfim pe altii ,sigur nici nu ar fi de acord cu asta așa că în săptămânile acestea am început să îmi vad de examen și de viitorul meu.

Mă trezesc din profunda mea gandire și îmi dau seama ca s a sunat , deci asta ar însemna că în mai puțin de trei minute o să își facă apariția nebuna mea prietenă Daiana sau cum o mai alint eu Dia trăgându mă de maini prin toată școala sperând că v om ajunge la cafeneaua de lângă sala de sport .

Dia. - Bună, am întârziat ?

Eu.-cu un minut .Spun eu zâmbindu i

Dia.-Eh na , nici o proplemă , nu cred că mă voi duce la sport.

Eu.-Ești nebună ? .Omul ăla te urăște și cred că abia așteaptă sa faci vreo boacană să te poată lăsa să repeți anul.

Dia.- Stai liniștită am rezolvat deja problema.

Se uita la mine cu un rânjet diabolic și începe să mă tragă de braț cum mă așteptam.

Eu.- Sper să îmi povestești mai târziu cum ai facut asta , doar că eu nu o să chiulesc cu tine .

Dia.-De ce mă ? Așa tare te temi ? Ia zi ce oră ai ?

Eu.-Istorie , nu o să chiulesc pentru că , pentru că .....

Dia.-Pentru că te temi de noua și frumoasa profă ?

Începe să râdă și se asază la o masă mai retrasă.

Eu.- Da mă , mă tem ce să spun .Nu vreau să își facă o impresie proastă despre mine atâta tot, mai ales că acum am luat o la vale cu istoria .

Dia.- Dacă zici tu , faci cum vrei , da apropo nu ai văzut cum le dau balele baieților după ea ? Arată bine tipa nu ai ce să zici.

Eu.-Poate sa le dea e măritata plus ca are copii

Dia.-De unde ști ?

Eu.-Ăăă am auzit , in fine eu plec

Dia.- Auzi cred ca ar trebuii să i zici maica tii că ai nevoie de ore la istorie .Ar putea să te ajute noua profesoara și pentru mine ai putea să faci rost de secretul ei pentru antiîmbatrânire poate o să am nevoie când oi avea vârsta ei.

Eu.-Sigur ar trebui să fac suplimentar , dar nu cu ea ...nu îmi inspiră un aer curat.

Îi zâmbesc și o i au spre școală pentru a ajunge la ultima ora fiind istorie , dacă nu aș fi dat bacu' din istorie nu cred că aș mai fi mers vreodată la ora ei pentru a o vedea cum îmi zâmbește.

Intru în clasă și o văd , o văd pe ea acolo stând jos cu ochii în catalog făcând prezența.Pentru un moment nu aș fi intrat în clasă și aș fi luat o la sănătoasa pe holuri , dar ceva ma facut sa intru.

Eu.- Bună ziua , mă scuza...

Ea.- Nu te scuza atâta și intră în clasă.Domnișoară Smith v am corectat lucrarile , iar tu ești una dintre cei care nu prea te ai descurcat , poți să îmi spui dacă ai pățit ceva ?

Eu.-Nu,nu am nimic pot să mă duc la baie ?

Ea.- Și întârziată și visătoare nu ai avut timp în pauză ? În fine du te

Am ieșit rapid din clasă dându mi lacrimi la cum a vorbit cu mine și am început să alerg spre baie încercand să îmi revin , doar că nu am apucat să intru pentru că cineva mă prinsese de mână.


ProfaWhere stories live. Discover now