Merhaba umarım kitabımı beğenirsiniz çünkü size güzel birşeyler çıkması için elimden geleni yaptım...z
Seviliyorsunuz .....
####
ASFİNSabah yine güneş ışınlarının odama istila etmesiyle gözlerimi açtım yatağımda biraz oyalandıktan sonra kalktım ve odamdaki banyoya girdim rutin işlerimi halletikten sonra tekrar odama döndüm bugün yine okulum vardı ama derslerim geç başladığı için sorun yoktu bende dolabımdan bir tayt ve sporcu atletimi alarak üzerimi giyindim .saçlarımı repeden at kuyruğu yaptım telefonumu aldım ve saate baktım daha saat 09:16 olduğunu gördüm .
Odamdan çıktım ve aşağıya indim sanırım babam çıkmıştı ..zaten pek karşılaşmak istemiyorum da .neden mi durun size anlatayım...
⚡⚡ Ben kendimi bildim bileli babam'la aramda hep aşamadığım duvarlar var .ben ona hep bir adım yaklaştıkça o benden uzak duruyordu nedenini bilmiyorum ama keşke diyorum diğer babalar gibi olsa biraz sevse .Evet durumumuz gayet iyi hatta her dediğim yapılıyor ama yetmiyor keşke bunları bana vereceğine biraz ilsun sevgisini verse böyle olmazdı neyse alıştım ben artık⚡⚡
Evet bu anlatıklarım içimde hep burukluk kalacak ama ben hala babamı çok seviyor ve değer veriyorum neyse .Anneme gelecek olursak onu 2 yıl önce bir hastalık nedeniyle kaybettik ve ben annemden sonra zor kendime geldim kendime gelmemi sağlayan bir etken arkadaşlarım su ve azra oldu onlar hep yanımda oldular biz onlarla orta okuldan beri birlikteyiz ve şimdi üniversite okumamıza rağmen hiç ayrılmadık ...
Mutfağa indiğimde yardımcılarımız semiha teyze ,elif,gamze ve bahçe işlerine yardım eden emektarımız ali abi mutfakta kahvaltılarını yapıyorlardı beni fark etmemişlerdi.
bende hafif öksürerek ""günaydın"" dedim beni görünce hepsi ayağa katktilar ve gülumseyerek "günaydın Asfin hanım "dediler tabi ben
kaşlarımı derinden çattım ve ""ya ama oluyor mu ? öyle şimdi ben kaç kere dedim bana hanım demeyin bu bir ve beni gördüğünüzde ayağa kalkmayın diye oluyor mu? böyle""hepsi tebessüm etti ve semiha teyze "peki güzel kızım ""dedi.bende gülümseyip ""ha işte böyle ""hepimiz güldük sonra ben ""seniha teyzem ben biraz yürüyüş yapmaya çıkıyorum haberin olsun"" tabi semiha teyze hemen ,""kızım nereye daha kahvaltı yapmadın olur mu hiç öyle birşey yemeden ""dedi .yanağına sulu bir öpücükten sonra "olur tabi sultanım .hem senmerak etme ben atıştıririm birşeyler gorusurüz"" dedim ve onlara el sallayıp arkamı döndüm ve evden çıktım.
Dışardaki korumalara selam verip bahçe kapısındanda çıktım tabi bana birşey diyemiyorlar çünkü bu konu hakkinda babamla konuşmuştuk korumaların her yerde peşimde olmalarını istemediğimi söylemiştım ve şimdi o yüzden karışamıyorlar ..
Biraz yürüdükten sonra
Sahile gelmiştim......Bakalım sonra bu dertli kizimizin basina daha neler gelecek neler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM İSTERKEN
ChickLitİntikam; Bu kitap o kadar farklı ki etkileneceksiniz ..masumiyet ve intikamın savaşı olacak ve çoook canlar yanacak ....EVEEEEET hadi okuyalım ,voteleyelim veeeeee yorum yapalım sonrada kitabımızı okuyup bakalım kim kazanıyor ...karanlık mı ??yok...