Era vineri după-amiaza. Betty și Liam au venit sa ma ia. Betty arata ca Victoria Beckham. Liam nu semăna deloc cu Jb: purta niște haine normale și o peruca blonda.-"Wow! Arăți exact ca Marilyn Monroe!" A țipat Betty de la capătul scărilor.
-"Mulțumesc" a fost tot ce am putut spune. Liam a căscat gura cat eu cu Betty vorbeam.
Liam a condus atent, cat eu și Betty vorbeam de par și machiaje.
La petrecere, când am intrat tocmai începuse melodia lui Danielle Cohn: "Marilyn Monroe". Dave striga din celalalt capăt al casei ca a fost o potrivire excelenta.
Ceilalți colegi erau costumați în pirați, pisici și legume. Dave nu era costumat, dar arata oricum dragut.
Multi doreau poze cu mine și Betty spunând: "Vrem o poza cu Marilyn și Victoria Beckham"
Dave ne-a arătat curtea și apoi au început sesiunile de fotografie. Dave făcea în fiecare an albume cu noi. Fiecare venea în ordine alfabetica la cate 20 de poze. Pe televizoare rula un film cu noi în clasa a 9 : porcăria de spectacol intitulat "Cele 101 de scenete a la 11A"
Diriginta noastră era și ea prezenta. Ea ne saluta pe rand și se uita la film râzând.
Pozele mele ieșiseră demențial. Apoi făceam poze pe grupuri și prietenii : fiecare cu prietenii lui. La pozele mele cu Betty și Liam s-a adăugat și Dave care a zis ca pentru el noi suntem ca frații. Făceam tot felul de exchibiții și poziții.
La pozele de grup a venit și diriginta. În prima poza băieții luau în brate fetele. Dave m-a luat pe mine și Liam pe Betty. Totul a fost grozav.
***
-"Hazel... mergem în California!" A urlat Betty în urechea mea din cauza muzicii.
-"Oooo! Nu cred! Când?"-"Duminica seara avem avion. Mama ta i-a dat deja banii mamei"
-"Uhoo!" Am țipat și eu râzând cu pofta.
Imediat după asta lumea a început sa plece. Noi am rămas cu Dave sa îl ajutam la strâns. A mulțumit și ne-a dat niște pizza acasă.
Betty a dormit la mine în seara aceea și am făcut o mica petrecere.
Era a doua zi cea mai buna din viata mea, prima fiind Duminica în care plecam.
CITEȘTI
I'm not yours
Romance"Oprește-te" a fost tot ce am putut spune de când mana lui a prins-o pe a mea. "Sunt sigur ca îmi vrei mana mai mult decât sa pleci." luând o gura de aer a continuat. "Ești a mea, Hazel" șoptise înainte ca mobilul sa ii sune. Hazel Sungrace -> Kend...