Capitolul III

97 7 1
                                    


   -"Oh... în sfârșit ai venit!" Betty își făcuse apariția la cafenea ca o diva: rochie roz și tocuri înalte.

   -"Îmi cer mii de scuze... de abia acum am venit pentru ca ..."

   -"Nu îmi pasa... important este ca ești aici."

   -"Ti-ai comandat ceva?" A întrebat frunzarind meniul. Cat ochii ei alunecat în jos, către produse, am putut vedea make-up ul ei strident.  Linia de tuș era aproape invizibila, dar impecabila, la fel ca scipiciul aplicat.

   -"Scuze ca te întreb, dar de unde naiba vii? Machiajul tău e impecabil"

    -"Am fost la o premiere"* A oftat făcând o pauza lunga. "Dar tu? Ce ai mai făcut azi?"

    -"Știi tu... ca de obicei" Ea și a dat ochii peste cap, oftând din nou. "Ce e?"

   -"Draga mea, vara se apropie" A spus acest lucru de parca ar fi fost nu știu ce citat. Ce era asa special ca vara se apropie?

   -"Și? Ce vrei sa fac?"

   -"Ar trebui sa socializezi mai mult. Nu spun ca nu o faci, dar sa cunoști persoane noi e mereu ceva frumos"

   -"Oh, haide. Te am pe tine , pe Liam. Nu cred ca as vrea persoane noi în anturaj."

   -"S ar putea ca vara asta sa nu fiu aici..."

   -"Unde te duci?" Am început sa realizez ca nu pot conta pe nimeni. Ea pleacă din oraș, iar eu și Liam nu ieșim singuri.

   -"Nu plec nicăieri... dar totuși Hazel... " s a uitat in jur "Oare nu vine nimeni sa ne ia comanda?" A ridicat o mana în sus, dar nici un chelner nu veni.

    -"Chiar vrei sa stam aici?" Ea a dat din umeri, ridicându-se. I am urmat gestul și am părăsit împreună cafeneaua.

   -"Nu ai vrea sa mergem la mine sa ma schimb? Apoi putem iesi din nou. Doar sa las frumoșii ăștia acasă" a arătat spre pantofi râzând.

    -"Desigur." Am ras și eu văzând ca aproape se împiedică.

   -"Heeei nu rade... asa vei fi și tu într o zi." Râdeam amândouă pe strada iar oamenii ne priveau ciudat

***

    Acum și ea purta haine normale, dar încă era machiata. Am încercat sa o conving ca e mult mai bine dacă și l ar fi șters dar ea a mormăit ca a fost destul de scump.

   După o lunga plimbare prin centru am decis sa mâncăm ceva, asa ca am invitat o la mine. Ea nu a acceptat spunând ca are pofta de ceva nesănătos cum ar fi niște cartofi prăjiți.

   Asa ca am mers la fast food ul din parc, locul unde l am întâlnit pe adolescent. Eu nu am luat nimic, așteptând sa mănânc acasă paste cu fructe de mare.

    După ce a mâncat ne am ridicat de pe banca. Ea a insistat sa sune un taxi sa ma după întâi pe mine, apoi pe ea, acasă.

    Stăteam acum pe trotuar și așteptam taxiul. Betty a început sa vorbească despre ceremonia de deschidere** și alte porcarii. Oricât de mult mi ar fi plăcut sa vorbim despre decorațiuni și amenajări interioare, o pierdusem de la primele cuvinte. Începuse sa devina plictisitor și chiar patetic. Aproape ca adormisem cu ochii deschiși.

   Când o mana rece îmi atinsese bratul dezgolit din pricina tricoului. M am intors și l am văzut pe adolescent. Acum nu vorbea la telefon și purta o cămașă cu model Hawaian descheiata la primii 2 nasturi. Parul ii era lăsat pe spate purtând o pereche de ochelari pe cap.

   -"Hei." Spune el afișându-si gropitele într-un zâmbet mare.

   -"Bună și ție." Am adăugat lăsând-o pe Betty cu gura lăsată. Harry a zâmbit plecând în calea lui.

    Se lasă o liniște bizara. Peste ceva timp Betty a spus:

    -"Cine e el?"

    -"Ne salutam doar. Exact ca vecinii de la marginea cartierelor: nu știi exact unde stau sau cine sunt, dai ii saluți" Ea a înghițit în sec. "Voi merge pe jos acasă. Paa ! "

    -"Pa..."

Am zâmbit plecând acasă.

Sigur era geloasa..

N/A :

*Am fost la o premiere - se face referire la iubitul ei care va fi oficializat în următoarele capitole.

**Ceremonia de deschidere- se face referire la ceremonia de absolvire a iubitului ei

PS: îmi iubesc lectorii 🔥

 

I'm not yours Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum