Είμαι η Δάφνη, πάω 2α λυκείου, έχω μια θεοτρελη κολλητή, την Μυρτώ και ενα πανέμορφο αγόρι, τον Μάικ. Καθε πρωί περνάει η Μυρτώ απο το σπιτι μου και κάνουμε τον καθιερωμενο δρομο για το σχολείο. Εκεί συναντάμε το τιμ μας που αποτελείται απο τον Μάικ, τον Γιώργο, τον Νικο, την Νικη, την Αιμι, την Νεφελη και φυσικα εμένα και την Μυρτώ.
Ετσι εγινε και σήμερα... το πρωι στις 7:50 εξω απο το σπίτι μου ήταν η Μυρτώ. Μολις φτάσαμε σχολείο ειδαμε το τιμ μαζεμένο σε ενα παγκακι που συνηθίζουμε να καθόμαστε. Εγω ετρεξα στον Μάικ και τον φίλησα και η Μυρτω στον Νικο (ξέχασα να πω πως τα εχουν).
Δ(αφνη) : "Καλημέρα μωρο μου" ειπα ναζιάρικα.
Μα(ικ) : "Καλημέρα" ανταποδωσε.Το ζουμερο φιλί μας διέκοψε το κουδούνι. Εγω φυσικα καθόμουν με την Μυρτώ προτελευταίο θρανίο και μπροστα μας ο Μαικ με τον Νικο. Πωωω... πρωτη ωρα αρχαια... αλλη όρεξη δεν είχα... Η δεύτερη ωρα ήταν πιο ενδιαφέρον μιας και ηρθε ενας καινούριος μαθητής, ο Αλεξ... ψηλος, ξανθος, γυμνασμενος, γαλανομάτης... με μια λεξη μαναρι. Ηρθε και εκατσε πισω μας... η Μυρτω που ηταν και πιο κοινωνική δεν εβαλε γλωσσα μεσα. Ήταν λες και του έκανε ανάκριση. Μολις χτύπησε κουδούνι για σχολασμα μαζευτήκαμε στο παγκακι και βγαλαμε σχεδια για το βράδυ.
Μα(ικ) : "Θα παμε για καφε?"
Ν(ικος) : "Μπα παμε στο γνωστο μπαρακι"
Ολοι : "Οκ!" συμφωνήσαμε και διαλύθηκαμε
Η Μυρτω ηρθε απο το σπιτι μου για να κάτσουμε. Μπήκε μεσα, χαιρέτησε την μαμα μου και ανεβήκαμε πανω στο δωμάτιο μου.
Μυ(ρτω) : "Πολυ ωραιος ο Αλεξ" ειπε με το γνωστό παιχνιδιαρικο υφος.
Δ(αφνη) : "Μην σε ακούσει ο Νικος να το λες γτ θα σε σφάξει" ειπα γελώντας
Μυ : "Θα πω στον Αλεξ να έρθει μαζι μας" ειπε ολο χαρά
Η ωρα 8... στις 9:30 ειχαμε ραντεβού... ξεκινήσαμε να ντυνόμαστε... εγω έβαλα ενα τζιν σορτσάκι με ενα ασπρο τοπακι και τα stan smith μου και η Μυρτω μια μαύρη φουστα με μια πουα μπλούζα και τα all star της. Βαφτηκαμε ελαφρά και ξεκινησαμε για το μπαρακι... εκει μας περιμεναν τα παιδια μαζί με τον Άλεξ... με το που φτασαμε τραβάει ο Νικος της Μυρτω και απομακρύνονται λιγο απο το μαγαζί...
______________________________________
Αυτό ήταν το πρωτο παρτ... ελπίζω να σας άρεσε... Σχολιάστε κ τα λεμε στο επόμενο... μπαιζζζζ ❤❤😘😘
YOU ARE READING
Μην με ξεχάσεις...
Teen FictionΗ Δάφνη είναι ενα 17χρονο κορίτσι που πάει 2α λυκείου η οποια ειναι καλη μαθήτρια αλλα καποιες φορες οι σχεσεις της την κάνουν να γίνεται η χειρότερη. Αντιμετωπίζει πολλα προβλήματα λογο των σχέσεων! Θα καταφέρει να τα λυσει με διπλα της την κολλητη...