Κεφαλαιο 6

21 8 4
                                    

Μαικ POV

Άνοιξα την πορτα κ είδα αυτο που δεν περίμενα... την Δάφνη να φιλιέται με τον Άλεξ... δεν περίμενα να με αντικαταστήσει τοσο γρήγορα... Όταν με είδαν απλα με έσπρωξαν κ έφυγαν χωρις να βγάλουν μίλια... ειχα μεινει κ τους κοίταζα... στο υπόλοιπο διάλλειμα καθόντουσαν μαζι.

Ηρθε η 6η ωρα επιτέλους... σημερα ειχα 6 ωρο οποτε δν αργει η ωρα να παω σπίτι μμ... ευτυχώς γτ θέλω να σκεφτώ τι να κάνω... να ασχοληθώ με την Νεφέλη για να δω τι θα κάνει η Δάφνη η να τις γράψω κ τις δυο κ να παω γι' αλλα?!

Δάφνης POV

Ζήτησα μια τεράστια χαρη απο τον Αλεξ... να παμε στις τουαλέτες κ να φιλιωμαστε μεχρι να μπει ο Μαικ ο οποιος αποκλείεται να μην εμπαινε γτ σε καθε διάλλειμα πήγαινε στο μπάνιο είτε για να φτιάξει μαλλί ειτε για κατούρημα...είχαμε αφησει την πορτα λιγο ανοιχτή ώστε να φαίνεται οτι δν ειναι κανεις μεσα... μετα απο λιγη ωρα μπηκε στην τουαλέτα ο Μάικ κ συγκεκριμένα στην δικη μας... ευτυχώς οι αλλες ηταν πειασμένες... μολις μας ειδε έπαθε την πλακα του. Του αξιζε μετα απο αυτο που μμ έκανε... σε ολο το διάλλειμα καθόμουν κ πασπαλιζομουν με τον Άλεξ... δεν ξερω γτ αλλα ευχαριστιομουν όταν με φιλαγε... ισως γτ φιλαει θεϊκά ο τυπος... παντως αποκλείεται να τον γουστάρω... Μολις σχολασαμε πηγαμε η κοριτσοπαρεα (εγω, Μυρτω, Νικη κ Αιμι) για ψώνια... εννοείται πως η Νεφέλη δεν ηταν... στα κορίτσια εχω πει τι συμβαίνει κ κατάλαβαν... πρωτα μπήκαμε στα SEPHORA... πηρα ενα eyeliner κ ενα κραγιόν... μετα πηγαμε στα BERSHKA κ πηρα ενα μαυρο τζιν σορτσάκι κ ενα ασπρο crop top... μετα μπήκαμε κ σε αλλα μαγαζιά οπως PULL & BEAR, STRADIVARIUS, H & M... και τελος κάτσαμε σε μια καφετέρια... εγω κ η Μυρτώ πήραμε κρυα σοκολατα, η Αιμι καφε κ η Νικη ice tea... εκει που τα λέγανε μμ ηρθε μνμ στο κινητο απο τον Μάικ που έλεγε οτι πρεπει να συναντηθούμε γρήγορα...

______________________________________

Γειαααα σας!! Ναι ειναι γεγονός...  ανεβασα επιτέλους παρτ!👏👏 Δεν ξερω πως το 'παθα... Βλεπουμε συνεχεια στον "ερωτα" του Αλεξ με την Δάφνη 😉😉... Τελικά η δαφνη τον γουστάρει η οχι?! Τι ήθελε να πει ο Μαικ στην Δάφνη?! Η Δάφνη θα παει η θα τον αγνοήσει?! Αυτααα!! Θα τα πούμε στο επομενο παρτ!! Μπαιζζζζζ 😘😘😘😘

Μην με ξεχάσεις...Onde histórias criam vida. Descubra agora