Abimin mis gibi kokusuyla uyandım güne. Ama ben dün en son koltukta kitap okuyordum. Abimi öptüm. "Günaydın Abiş" dedim. "Günaydın Prenses" dedi. Aslında şımarık değilim. Sadece abime abis derdim. Şımarıklık yapardım. O da bana her zaman "prenses" der. ""Bir sey mi düşünüyorsun prenses?" Dedi. "Ha ben mi yok ya birşey düşünmüyorum. Hadi gel kahvaltı hazırlayalım," dedim , abimi çekiştirerek. Abim daha fazla dayanamayıp tamam dedi ve mutfağa girdik. Domates salatalık vs. Çıkardım ve yıkamaya başladım. Daha sonra peynirleri çıkardım. Onları da yıkadım. Ve ayrı ayrı servis tabaklarina koydum. Çayıda demledikten sonra babam mutfağa girdi ve "Gunaydin oğlum" dedi. Abim sadece kafasını salladı. "Baba istediğin Bir sey varmi?" diye sordum. Babam abime dönüp "oğlum çay dökermisin bana" dedi ve yemeğini yemeye devam etti. Gözlerim doldu. Oturdum ve kendimi zorlayarak kahvaltımı yaptım. Babam abimi yanına çağırdı ve oturma odasına geçtiler. Bulaşıkları yıkayıp odama gittim. Yarım saat sonra abim kapıyı çaldı ve yanıma geldi. Okuduğum kitabı komidininim üzerine koydum. Abim geldi oturdu. Elimi tuttu. Ve "Eva" dedi. Kesin Bir sey oldu kesin. Abim bana ikinci kez Eva dedi. Ve ilkinde abimle ayrılmak zorunda kalmıştık. Kesin Bir sey oldu. "Evet abi dinliyorum," dedim. Abimin gözleri doldu ve "" Eva senden ayrılmak istemiyorum lakin babam daha önce bir adamdan geri vermek üzere borç almış. Fakat ödeyememiş. Dün babamı aramışlar ve ya kızınla oğlumu evlendirirsin ya da oğlunu öldürürüm demiş. Babamın bu gece kararını söylemesi gerekiyormuş. Bende baba beni öldürsünler dedim."" Dedi. Abimi itip "abi sakın ben evlenirim ama sen ölme bir kişiyi daha kaybedemem. Ben evlenirsem yanımda sen yine olcaksın. Lakin sen olmazsan ben de olmam yaşayamam. Lütfen bu konuyu kapat. " dedim ve abime sarıldım. Tamam kardeşim dedi abim sadece. Abimde sıkı sıkı sarıldı bırakmayacakmış gibi...
!Iyi Okumalar..
!Sizi Çok Seviyorum..
!Yorum ve votelerinizi unutmayın.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
Teen FictionAnnesiz ve babası tarafından sevilmeyen bir kızın kurtarıcısı..