4.Bölüm..

4 1 0
                                    

Biraz Geç Geldi. Telefonum bozulmuştu. Daha dün aldım. Hemen yazmaya başladım. Anca yayınlayabildim. Kusura Bakmayın.

Cok uzun oldu.

Yeooo😍😍😍😍😍

Sabah alarmdan once uyanmıştım.  Uykumu almamıştım. Yatağımla son dakikalarımi geçirip oturur pozisyona geçtim. Derken camdan birsey içeri girdi. "Siktir noluyo lan" dedim ve cama baktım. Gelen oydu.  "Korkuttum galiba kusura bakma" dedi. "Sorun değil Aras korktum ama geçti" dedim ve ayaklandım. Gözlerim kan çanağı gibiydi. Aynadan görmüştüm. Damlalarım vardi neyseki. "Aras hosgeldin ama bidakka " dedim ve "abiii " diye bağırdım. Makbus sultan arkamdan bağırarak "abin erken çıktı benimde dışarda 3 saatlik işim var kahvaltını bugun kendin hazırla kuzum" dedi ve kapı kapanma sesi. Aras alt dudağını ısırıyordu. Biliyorum gülmemeye çalışıyordu. "Gül sorun değil " dediğimde kahkaha atti. Ama kahkaha degildi. Resmen cocuk yarıldı. Aslinda komik birsey yoktu. Sadece abime bağırmıştım. Ama usengecligimden kalkmamıştım tabikide. Aynanın önüne kalktıgımda neden güldüğünü anladım. Pembe ayıcıklı geceliğimle  ve saçımdaki hello kitty'li tokalarımla cok komik duruyordu. Komikligimin arkasında bir de üstüm hep çikolata olmuştu. Iyide ben dun cikolata yemedim ki yatakta.  Ayy  hatırladım. Yastığımin altına Aras'ların aldığı çikolatalardan kendime stok yapmıştım. Ve sonuç heryeri çikolatalı olan bir kız. Aras gulerek yanıma geldi. "Bence git bi duş al ben burda beklerim" dedi . Bende " Aras gözüme damla yaparmısın? Ben yapamıyorum da :(( " diyip masum bakışlar gönderdim ona. Onaylar bir şekilde kafasını salladı ve birlikte yatağıma geldik . Ben yattım , oda hemen yanıma oturmuştu. Damlalar komidinim de olduğu için elimi uzatıp aldım. "Gözlerini cok ac üşengeç bücürüm" dedi. Bana bücür demişti. Simdi hesap soramazdım. Yoksa damlalarimi yapmazdi. Yazdım bunu kenara. Gozlerimi kocaman açıp ellerimle tuttum. Sag ve sol gözüme damlatttiktan sonra "bitti" dedi ve gülümsedi. Sen gülme be zalimin oğlu. Cok yakısiklisin. Sistt iç  ses defol dedim ve ic sesimi kovdum. Aras'a trip atma vaktiydi. Tesekkur bile etmeden banyoya girdim. Yıkandim ve giyincektim. Lanet yaa lanet anlamış olacakki "bir sorun mu var Eva?" Dedi. Kapıyı çok az açıp "Aras gözlerini kapatırmısin? Dışarı çıkıp giyinicemde. " Dedim. "Tamam kapattım gel " dedi ve çıktım.

Aras'tan...

Odasına  ilk girdiğim  zamanı  hatırladım. Cok güzel uyuyordu. Eva'yı cok önceden görmüştüm.  Babamı çok zor ikna etmiştim. 5 ay once sevmiştim onu. Haladaha cok seviyordum. Yatağında cok masum uyuyordu. 15 dakika onu izledim camdan. Uyandığını fark edince içeri girdim. Korkmuştu kıyamam :(  Banyoya girmişti. Akıllı bir tesekkur etmemişti. Galiba tripliydi. Ama neden olduğunu anlamamıştım. Neyse geçer onun tribi.  Telefonumun instagramindan onun fotoğraflarına bakıyordum. Neden herkese açıktı bunun hesabı. Takipçi sayısı 9 k'ydi aferin Eva aferin. Bide deniz kenarında bikinili fotoğraflarını görünce çıldırdım. O sırada banyodan çıktı. Gözlerimi kapatmamı söyledi. Tabi bende hemen kapattım. Çıktı ve hazırlandı. "Hazırım ben"dedi. "Tamam" dedim ve döndüm. "Eva bu ne lan bu şort ne bide yarım tshirtle hemen değiştiriyorsun. Yada makasla üstündeyken keserim " dedim ateş püskürterek. Sadece kafasını salladı. Dolabına geçtim ve bir kot üstünede tshirt verdim. "Bunları giy . Aşağıdaydım daha çok işin var"  dedim ve kapıya ilerledim. "Aras tamam in ama cok isimiz demek istedin herhalde" dedi. Herhalde bilmiyordu ona neler yaptıracağımı. "Hayır doğru  söyledim. Ama o ojelere yazık olur tatlım bence sil. 15 dakikaya asagiya gel bekliyorum " dedim ve birsey demesine izin vermeden aşağı indim. Beklemeye başladım. 15 dakika sonra yanıma geldi. Ve gözlerime baktı. " Ne yapıcam ki" dedi. Neler yapması gerektiğini ona anlattım ve gözlerini pörtletti.
"Ohaaa bu kadar şeyi 6.30 kadar hayatta bitiremem Aras" diye cırladı. "Bitirmezsen öpücük alırım alttarafi.......

Acaba Eva Napıcak?

Iyi Okumalar..
Sizi Seviyorum.
Yorum ve voteleri unutmayın..

🤔😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤔

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin