Capitolul 2

102 9 0
                                    

Oh,Regina e așa sexy când se comportă ca o veveriță supărăcioasă mică și morocănoasă...

Emma nu mai avea răbdare să îi spună lui Regina că Hook a otrăvit-o din neatenție cu blestemul ei de somn expirat și acum ea era...ea era...excitată gândindu-se la creatoarea blestemului?Otrava magică are măcar o dată de expirare?

Măcar nu s-a întâmplat asta când Henry a mâncat chestia aia.

Emma s-a strâmbat la gândul ăsta.Ea era total conștientă că acele gânduri senzuale intensificate veneau puternice si frecvente când se gândea în general la cealaltă femeie.Ea era atrasă de Regina și chiar avea câteva fantezii despre ea,dar de obicei se putea controla.

În timp ce parca în fața casei lui Regina,un moment efemer de îngrijorare a trecut peste imaginea cu Regina în ciorapi negri din dantelă,tocuri și un corset.Dacă nu o să se poată controla în jurul persoanei dorințelor sale până la urmă? Avea să fie  jenant pentru ea.

Totuși,Emma știa că ea e o prințesă cavaler curajoasă,înfricată și a trecut și câștigat toate modurile de răutate posibile: inclusiv hiportermie.O să fie în stare să manevreze acest blestem fără să tremure.

Și o va avea pe Regina...ajutând-o...sărutând-o...mmm...

Nu,nu,nu...ea a încercat să alunge noua fantezie de a o acoperi-o pe Regina în frișcă și să presare scorțișoară înainte să îi lingă corpul până e curat.

Emma s-a scuturat și a încercat să se pregătească.Ea spera că nu arată așa fierbinte și roșie cum se simțea.Și-a dresat glasul și a mers până la ușă,în timp ce încerca să respire la un ritm normal ca să își mențină calmul.

A bătut la ușă și a împins speranța ca Regina să deschidă ușa doar într-o haină de blană.Emma pășea emoționată pe verandă,lăsându-și excitația să scadă puțin.Și-a lins buzele când a auzit sunetul tocurilor venind la ușă.Regina a deschis ușa și s-a holbat la Emma,dar aceasta nu a putut să nu simtă cum corpul ei s-a aprins ca o lumânare la vederea Reginei.

Aww,Regina frumosă,maiestuasă,magică și bootylicious...

"Emma,aveam o programare?Regina a tras de ușă și a ieșit puțin din casă,invitând-o pe Emma înăuntru.Emma se clătina și s-a împiedicat în încercarea ei de a merge în continuare.

"Hey...um...salut...oh...Regina!" Emma s-a bâlbâit și a zâmbit,rânjind cu ochii  sticloși.Ea s-a aplecat puțin și a tras-o pe Regina într-o îmbrățișare strânsă,ridicând-o de pe podea.Emma a inhalat mirosul părului ei,iar gura ei era apă în pură încântare. "Regina,Regina,așa frumoasă..."

"Și eu mă bucur să te văd," Regina a răspuns confuză.Emma nu era niciodată așa touchy feely cu ea,totuși singura persoană cu care se pare că se îmbrățișează e Henry,era destul de diferit și chiar plăcut să fii strânsă în brațe. "Am pierdut cumva un eveniment de pericol mortal care să justifice această etalare de afecțiune?"

"Shh" Emma și-a împins degetul pe buzele lui Regina și a negat din cap.

Regina și-a ridicat sprâncenele și s-a holbat la Emma  cu o privire de șoc. "Scuză-mă,dar tocmai m-ai făcut să tac,Emma?"

"Uite care e faza,o să te sărut și o să fie super,ok?" Emma a clipit  din gene,holbându-se la buzele lui Regina,în timp ce își trecea degetul mare în spate și în față pe buza inferioară.

"Ce?" Regina părea îndurerată pentru o secundă,de parcă era înghețată din cauza panicii,în timp ce Emma și-a închis ochii și a tras-o mai aproape,înlocuind degetul cu buzele sale.Era un sărut simplu și uscat,doar buze pe buze,dar nu lipesea pasiunea din el.Pielea lui Regina iradia căldură,simțind furnicături pe coloana vertebrală,iar mintea ei striga că asta e oh așa corect și oh așa bine,oh așa Emma...era super,exact cum a proclamat și Emma.

După Regina a realizat undeva profund în dorința și mintea sa încețoșată că Emma a împins-o spre perete și încerca să treacă lucrurile la total alt nivel,cât de repede degetele ei agile îi permiteau.

A auzit-o pe Emma șoptind "Vreau să ți-o trag așa tare."

Sunetul vocii ei pline de excitare a făcut-o pe Regina să tremure de la fiorii care i-au atacat corpul,după care să clipească și să își lingă buzele în nouă panică.A împins-o pe Emma cu fermitate de umeri,încercând să manevreze lucrurile înainte să meargă prea departe.

"Emma,trebuie să vorbim." Regina a negat din cap ca să își revină.Era aproape dureros să o împingă pe Emma de lângă ea,având în vedere că o dorea la fel de mult,dar asta era așa de neașteptat și voia să se asigure că Emma chiar simțea asta înainte ca altceva să se întâmple. "Uită-te la mine."

Emma a murmurat ceva și ochii i s-au peste peste cap, saliva puțin și încerca să ajungă la Regina ca un zombie excitat.Regina a împins mâinile Emmei care voiau să se înfășoare în jurul taliei sale și și-a întors capul ca să evite săruturile.

"Emma!Ce naiba e în neregulă cu tine?"

Realitatea situației s-a ivit peste Regina când a prins-o pe Emma de bărbie și a strâns ca să îi țină capul pe loc.Regina a inspectat ochii sticloși ai Emmei; ea cu siguranță nu era în controlul acțiunilor sale.Lucru care însemna că magia era responsabilă,dar ce s-a întâmplat și de ce era afecționată față de Regina?

"Emma,poți vorbi?" Regina i-a pălmuit ușor fața,încercând să îi atragă atenția.

"Țâțe" Emma a răspuns obosită.Și-a ridicat mâinile în fața sa,făcând un sunet de claxon și a început să râdă.Din estimața Reginei,vraja a redus-o pe Emma la o vorbăreață înnebunită de sex.

"Nu te îngrijora,dragă.O să te ajut să îți revii și o să aflu cine ți-a făcut asta." Regina a promis,luând-o pe Emma de braț și luându-i cealaltă mână de pe fund."Te duc la părinții tăi ca să aflu ce s-a întâmplat.Doar uitându-te la cei doi idioți îți va pune un amortizor excitației."

"Nu,Regina,hai să mergem în pat,vreau să te ating peste tot cu gura mea." Emma a implorat-o de parcă era un copil făcând scandal.Regina era  hotărâtă,deși impulsul să vadă unde ar ajunge Emma cu asta era mare, "Vreau să te privesc având grămezi de orgasme!"

Make you feel like some queen || swan queen ||Where stories live. Discover now