Capitolul 4

95 6 0
                                    

Snow și Charming erau afară ducând alimente când au văzut-o pe fiica lor adultă în brațele Reginei,jucându-se cu sânii ei în timp ce conducea.

"Okay Emma,ieșim acum." Regina era dureros conștientă cum arăta asta și deja putea simți ochii critici și nervoși ai lui Snow pe ea.Se simțea destul de satisfăcător.

Emma s-a dat jos cu tragere de inimă din brațele Reginei când aceasta a deschis ușa și a împins-o.Emma era în genunchi și încerca să sărute picioarele ei în timp ce le scotea din mașină. "Pentru numele lui Dumnezeu,nu o să îmi săruți picioarele acum.Ridică-te!"

"Emma,scumpo,ce se întâmplă?" Snow a întrebat imediat,fugind la Emma ca să se asigure ca e okay.

"Sunt îndrăgostită de Regina!" Emma a anunțat mândră,lovindu-și pumnul de piept și și-a ridicat nobil bărbia.S-a dus în spatele Reginei,prinzând-o de talie și punându-și capul pe umărul ei.

"Ce e în neregulă cu Emma?" David a întrebat cu gura deschisă când a văzut-o pe Emma mângâind corpul Reginei și gemând răgușit cât de mult își dorește ca bruneta să se aplece  pe capota mașinii și să i-o tragă.

"Îmi pare rău,ea așa a fost...cred că e vorba de ceva blestem malefic pervers." Regina a explicat,încercând să își ascundă plăcerea la vederea fețelor celor 2 idioți.Gura lui Snow se mișca,dar nu ieșea niciun cuvânt.Regina s-a oprit din luptat cu mâinile curioase ale Emmei și și-a dat ochii peste cap,de parcă intruziunea era plictisitoare cel mult.

"Nu o prea poți controla,nu-i așa?" David a făcut un pas în față și  încercat să își miște mâna în fața ochilor Emmei ca să îi atragă atenția.Totuși,toată atenția ei era acordată la desfacerea curelei Reginei.

"Singurele lucruri la care răspunde sunt promisiuni sexuale...de la mine." Regina s-a împiedecat,mergând puțin în față de la forța cu care Emma își izbea șoldurile de fundul ei.Cu cureaua desfăcută,blonda a început să își strecoare mâinile în pantalonii Reginei în timp ce se se freca de spatele ei cu dorință și o mușca de gât.

"Cum s-a întâmplat asta?" Snow a vorbit încet și fără grabă,clar în șoc.

"Asta e dezgustător,Regina,fă-o pe fetița mea să se oprească!" David s-a întors,nereușind să suporte priveliștea.

"O iubesc așa mult!" Emma și-a luat gura de pe ceafa Reginei destul cât să declare. "Vreau să o sărut pentru totdeauna!"

Regina a ridicat din umeri,și a luat o gură mare de aer când degetul Emmei i-a atins clitorisul. "Să fiu sinceră,m-am săturat să o opresc."

"Cum a ajuns așa?" Snow a întrebat ținându-și fața în palme. "Probabil că ar trebui să mergem înăuntru unde nimeni nu poate să o vadă așa."

"Probabil că voi doi ar trebui să vedeți cum e să fii în jurul manifestării de afecțiune publice," Regina a zis ascuțit,în timp ce o mână călătorea profund în pantalonii ei,iar cealaltă și-a găsit o cale în cupa sutienului său.

"Okay,am priceput!" Snow a țipat. "Regina,oprește asta în acest moment!"

"Eu speram că o să îmi poți da vreun indiciu despre ce s-a întâmplat.Ce a făcut Emma în dimineața asta?Unde s-ar fi putut duce de a ajuns într-o astfel de problemă?" Regina a întrebat,scanând fețele celor doi pentru răspunsuri.

"A mers la Granny's pentru cafea și după la stația de poliție,la serviciu.Unde e Hook?" David a întrebat,încercând să ignore mișcare ritmică a mâinii Emmei în pantalonii Reginei,și modul în care genunchii acesteia se clătinau,în timp ce i se roșeau obrajii.

"Destul!Chiar trebuie să pari de parcă îți place așa mult?" Snow a mers până la Emma și i-a smuls mâinile de pe Regina.A împins-o și i-a dus mâinile la spate. "Regina,ajută-mă să o încătușez." Snow a rugat-o,în timp ce se chinuia să o țină pe Emma să nu o mai abordeze sexual pe brunetă.

"Nu o să o fac,și ce dacă îmi place atingerea fiicei tale?" Regina părea extrem de perturbată,în special pentru că Snow a oprit mâinile flămânde ale lui Emma chiar când ajungeau la partea cea bună. "Ea nu e arestată,exceptând că a fi extrem de excitată e o crimă acum."

"Ai încercat să o bagi în apă rece?" David a întrebat foarte serios,încercând disperat să ignore ideea că fetița lui o dorea sexual pe Regina cea Rea,deși evidența era fizic prezentă.

"Din nou,ea e sub un blestem,nu un animal de la fermă.Voi oamenilor chiar nu o cunoșteți pe fiica voastră,nu?" Regina i-a făcut semn lui Snow să plece,iar în momentul în care a dat drumul încheieturilor Emmei,aceasta s-a aruncat pe brunetă,îmbrățișând-o și prinzând-o de fund.

"Arunc-o pe bancheta din spate a mașinii de poliție și mergem la stație să vedem dacă știe Hook ce a cauzat asta." David a oftat înainte să urce la volan.

"Va trebui să stau în spate cu ea,sau dacă vreți să stau la ea în poale între voi doi..." Regina a rânjit la această idee.

Regina a ademenit-o pe Emma pe bancheta din spate cu promisiunea de un alt sărut.Cum sărutul devenea mai pasional,Snow și-a aruncat mănușile în capul Emmei.

"Regina,nu o mai încuraja!O să moară de rușine cănd o să îi treacă blestemul ăsta oribil."

Ei s-au îndreptat spre stație,în timp ce David l-a sunat pe Hook. "Hey,ce s-a întâmplat cu Emma?"

"Nu știu." Hook a răspuns,în timp ce a înghițit un pahar de rom la bar. "Am căutat-o prin oraș toată dimineața."

David l-a informat că Emma era relativ în siguranță,dar era blestemată și aveau nevoie de el cât mai repede,înainte să închidă apelul.

Ei aveau o nouă problemă în mâinile lor.Emma a reușit să se urce pe Regina și să o poziționeze orizontal.Ea refuza să o lase să se ridice sau să meargă în stația de poliție până când Regina îi arată sânii ei.

"Dumnezeule,devine tot mai rău!" Snow a exclamat dramatizând ca de obicei. "Micuța mea,ce ți-au făcut?"

"Calmează-te." Regina a strigat către Snow,în timp ce îndura mișcările ondulate ale Emmei pe coapsa ei. "Mai încet acolo,Emma o să te inflamezi de la presiune dacă mai sari așa pe piciorul meu."

"Se simte bine." Emma s-a oprit din gâfâit încât să chițăie. "Țâțe acum."

Make you feel like some queen || swan queen ||Where stories live. Discover now